FreddaAbborre
Fina fisken
- Gick med
- 29 Aug 2004
- Hoj
- Moto-Martin Z1 900, Z1 -74, Z1000 -78 to be superbike, VFR400 Repsol
ozeo skrev:de där småpillet som tar sån tid
och det som gör att hojen skiljer sig från mängden
ozeo skrev:de där småpillet som tar sån tid
FreddaAbborre skrev:och det som gör att hojen skiljer sig från mängden
ozeo skrev:greja lite idag men vet ej om de e snyggt eller inte...
tänkte använda orginalinstrumentet men de e så tråkigt...försökte "piffa" till den
orginal och 2 bilder med "plåten"
Zator skrev:Det går inte att dela på den?
Spara varvmätaren och sen bygga in en dold cykeldator brevid, typ budgetvariant av R1s instrument.
Annars var den med plåten klart snyggare, fast den är ju fortfarande rätt stor.
Simp skrev:Det där bakdäcket satt som gjutet där...
Henkka skrev:Shit!!
Tvivlade lite i början när jag såg bilden på original "åffrååd" bågen, trodde du va lätt galen, och de är du!! mega cool hoj du har fått till. Udda objekt blir oftast snyggare än vanligare just p.g.a överaskningsmomentet.
/Henrik
Tvivlade lite i början när jag såg bilden på original "åffrååd" bågen, trodde du va lätt galen, och de är du!! mega cool hoj du har fått till. Udda objekt blir oftast snyggare än vanligare just p.g.a överaskningsmomentet.
hmm, Sundsvall ser jag, då kanske man får en skymt av den i sommar, har en kusin som har flyttat upp dit med sin brud som jag tänkte besöka när det blir grönt ute.
/Henrik
Chronic skrev:Ge fan i kusinens brud
TSRD skrev:Dr-Big-projektet rokkar vidare
Jag tycker det blir astufft stuk på hojen, är mycket intresserad av att få läsa om provkörningar senare så att man får lite info om hur chassit beter sig på vägen, det är ju rätt så brutalmoddat hittills.
Liten chassifråga, vilken sving använder du? Är det orginalsvingen?
EDIT: glömde ju... Appropå instrumentering. Det enda du behöver för att kunna köra hojen är ju egentligen oljetryckslampan, ev även oxå batteriladdningen, allt annat är ju overkill! Ok, bilprovningen vill ju ha hastighets/trippmätare och blålampa för helljuset, men det kan du ju bunta på vid besiktningen... Kör du hardcore så räcker det med en fet oljelampa
/T
.
hmm, Sundsvall ser jag, då kanske man får en skymt av den i sommar, har en kusin som har flyttat upp dit med sin brud som jag tänkte besöka när det blir grönt ute.
/Henrik
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |