Jag var där idag lördag ~09.10, när GPS'en visade 5,5km kvar till arenan började kön söderifrån. Efter 10min hade den rört sig 4 billängder, då vände jag och åkte hem igen
Tilläggas kan att kön var lika lång norrifrån.
/Ingvar
De kanske får fundera lite på att ha 2 olika insläpp, för det går väl ifall jag inte minns fel.Jag var där idag lördag ~09.10, när GPS'en visade 5,5km kvar till arenan började kön söderifrån. Efter 10min hade den rört sig 4 billängder, då vände jag och åkte hem igen
/Ingvar
Jo man hade gärna sett den grymma banan. Man kan undra om det var det lokala folkdansgillet som arrangerade insläppet. Någon med erfarenhet från annat än midsommardansen borde berättat vad det skulle komma att handla om...
Jag var där i fredags.. grym bana!
Arrangörerna borde kanske hitta på något alternativt betalsätt för parkeringen.. betala när man åker hem eller på inträdet kanske?
Det tar för lång tid att stå å fibbla med kontanter i en bilkö när det är folkstorm..
Jag var där idag lördag ~09.10, när GPS'en visade 5,5km kvar till arenan började kön söderifrån. Efter 10min hade den rört sig 4 billängder, då vände jag och åkte hem igen
/Ingvar
De kanske hade läst något inlägg om alkohol här på SHKön rullade på ganska hyfsat tyckte jag, satt i samma kö och snart var man inne. Farbror Blå har fått för sig att det är alkisar som kör fordon för flera tusentals kronor så de hade kontroll av hot rods etc längs vägen, även räder inne på området och kollade alkoholmängder. Tror de på det själva? Månkarbo-snuten har ju inte så mycket att göra nu för tiden sen E4:an drogs om, förr plockade de folk lagom runt löningsdags varje månad i byn.
De kanske hade läst något inlägg om alkohol här på SH
Bra tävling. Jag har varit speaker för EM-hojarna nånstans runt 30 gånger nu och tvekar inte att utnämna det här löpet till den bästa EM-tävlingen i dragbike någonsin. Helt suverän, den går till historien.
Mvh
PiPPi
http://HarleyDrags.com
Kul, tackar, men det där med "tänkte" ? Jo hej, sån't hinns inte medJa det var riktigt kul att sitta på läktaren och se sådan action på banan!!!
Med nya rekord i var och varannan repa,skulle va kul att köra där !
Och du Pippi gjorde som vanligt ett bra jobb i speakertornet, det hördes att du trivdes..men hur tänkte du när du sa att Sverin kommer att köra
en sjua..i super gas bike (9,50 breakout)...hahaha/wachen
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |