campar skrev:2174642okej, då vet vi vad det var för hoj...
VEM var det då?
Försöka att göra en zoom på bakre regskylten och skicka sedan ett SMS till en av vägverkets tjänster så skickar dom svar tillbaka med namn m.m
campar skrev:2174642okej, då vet vi vad det var för hoj...
VEM var det då?
Det finns bara två att välja på:campar skrev:2174642okej, då vet vi vad det var för hoj...
VEM var det då?
newstead skrev:2174670Det finns bara två att välja på:
http://www.sporthoj.com/sokmedlem.php?nick=&ort=%F6rebro&hoj=buell&yrke=
Inte konstigt om dom fick tag på han då..Pejo skrev:2174533Jag röstar på en Buell.
Du såg ironismilien va?MestHemlig skrev:2174783Den där lennart är ju 67a vilket innebär att han är 39 i runda slängar? den andra är en 76a va? oc då är ahn 30.. hmm...
De kan de gott unna sig när de tagit bort en fyllestyrare från trafiken.Waldemar skrev:2174828Grym "dubbel-high-five" snutarna kör i slutet av filmen...känns lite...ja...jag vet inte vad...
Jo dom såg nöjda ut, kan ha varit efter utandnings provet.Waldemar skrev:2174828Grym "dubbel-high-five" snutarna kör i slutet av filmen...känns lite...ja...jag vet inte vad...
RedBaron skrev:2174849De kan de gott unna sig när de tagit bort en fyllestyrare från trafiken.
Håller med till fullo! Eller om nått fyllo skulle köra på nån i familjen eller någon av mina vänner. Jag hoppas någon låser in mig tills jag har lugnat mig, annars gör jag nog något jag får ångra... Å blir jag påkörd, å är så pass hel efteråt att jag kan veva omkring så kommer svenskt rättsväsende få anledning att diskutera ämnet nödvärnsexcess!Mr Edholm skrev:2174891Klocken dialekt han hade, speciellt vid kommentaren om bakhjulskörningen.
Riktigt bra jobbat av Sherifferna för övrigt, HighFive´n var söt...och det kan dom som sagt unna sig.
Fyllestyrare ska bara bort!
Blir lika jävla förbannad var gång jag hört att någon framfört ett fordon med alkohol i kroppen, en vacker dag ligger man själv under någon bil som framförts av någon mindre begåvad icke existensberättigad individ. Och överlever jag det, blir det inte kul för fyllot om han lever tillräckligt mycket för att känna efter...
Hoztic skrev:2174923Eller om nått fyllo skulle köra på nån i familjen eller någon av mina vänner. Jag hoppas någon låser in mig tills jag har lugnat mig, annars gör jag nog något jag får ångra...
It wasnt me, hade det varit jag hade jag bjudit ut poliserna på Nordslingan till Fellingsbro.Stefan skrev:2174847Lennart har en svart 12a men de har åkt runt en idiot på en vit 9a i stan ett par år nu,
skulle inte bli förvånnad om de är han.
(Vet dock inte om de är han som är reggad här)
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|