Dramatisk jakt på mc-förare

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Letar GSXR 1000/750
campar skrev:
2174642 okej, då vet vi vad det var för hoj...
VEM var det då?

Försöka att göra en zoom på bakre regskylten och skicka sedan ett SMS till en av vägverkets tjänster så skickar dom svar tillbaka med namn m.m

Jone Ass

Ny medlem
Gick med
1 Feb 2006
Hoj
Ducati 800
1,2 promille går inte förbi omärkt direkt.. bra att han togs, det är farligt nog att folk kör nyktra.. stolpskott..

burner

Ny medlem
Gick med
29 Feb 2004
Hoj
Letar GSXR 1000/750
Uppdaterad info

Dels ligger han i strax över 100 kilometer i timmen på 30-sträckan på Hedgatan. Det är åtskilliga rödljuskörningar. Han kör även på bakhjulet på Hertig Karls Allé, där han även kör mot trafiken, säger polisinspektör Lennart Olsson.

MestHemlig

När kommer våren?
Gick med
9 Feb 2006
Hoj
ingen

Fred00

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Morsans Hornet -06
Citat: "Ingen skadades inte vid ingripandet."

Oj då! Låter inget vidare... :rofl

Socrates

Guest
Grym "dubbel-high-five" snutarna kör i slutet av filmen...känns lite...ja...jag vet inte vad...

Stefan

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Blå Kronan med dubbla pakethållare
Lennart har en svart 12a men de har åkt runt en idiot på en vit 9a i stan ett par år nu,
skulle inte bli förvånnad om de är han.

(Vet dock inte om de är han som är reggad här)

RedBaron

Kör lätt modifierad och aptrimmad GSX1100
Gick med
3 Sep 2004
Hoj
Lätt modifierad GSX1100
Waldemar skrev:
2174828 Grym "dubbel-high-five" snutarna kör i slutet av filmen...känns lite...ja...jag vet inte vad...
De kan de gott unna sig när de tagit bort en fyllestyrare från trafiken.

dwestlund

ny bild
Gick med
28 Jun 2005
Hoj
a' Bug Eyed beast -955i -99
Waldemar skrev:
2174828 Grym "dubbel-high-five" snutarna kör i slutet av filmen...känns lite...ja...jag vet inte vad...
Jo dom såg nöjda ut, kan ha varit efter utandnings provet.

Mr Edholm

Putsbög och stolt...
Gick med
8 Oct 2004
Hoj
ein rejser mewtosewkel
Klocken dialekt han hade, speciellt vid kommentaren om bakhjulskörningen. :tummenupp

Riktigt bra jobbat av Sherifferna för övrigt, HighFive´n var söt...och det kan dom som sagt unna sig. :klappar

Fyllestyrare ska bara bort! :mad:
Blir lika jävla förbannad var gång jag hört att någon framfört ett fordon med alkohol i kroppen, en vacker dag ligger man själv under någon bil som framförts av någon mindre begåvad icke existensberättigad individ. Och överlever jag det, blir det inte kul för fyllot om han lever tillräckligt mycket för att känna efter... :censored

Last edited:

Hoztic

Alltid på väg mot nya mål
Gick med
31 Jan 2005
Hoj
K1300S
Mr Edholm skrev:
2174891 Klocken dialekt han hade, speciellt vid kommentaren om bakhjulskörningen. :tummenupp

Riktigt bra jobbat av Sherifferna för övrigt, HighFive´n var söt...och det kan dom som sagt unna sig. :klappar

Fyllestyrare ska bara bort! :mad:
Blir lika jävla förbannad var gång jag hört att någon framfört ett fordon med alkohol i kroppen, en vacker dag ligger man själv under någon bil som framförts av någon mindre begåvad icke existensberättigad individ. Och överlever jag det, blir det inte kul för fyllot om han lever tillräckligt mycket för att känna efter... :censored
Håller med till fullo! :Bugar Eller om nått fyllo skulle köra på nån i familjen eller någon av mina vänner. Jag hoppas någon låser in mig tills jag har lugnat mig, annars gör jag nog något jag får ångra... Å blir jag påkörd, å är så pass hel efteråt att jag kan veva omkring så kommer svenskt rättsväsende få anledning att diskutera ämnet nödvärnsexcess! :4skrika

Mr Edholm

Putsbög och stolt...
Gick med
8 Oct 2004
Hoj
ein rejser mewtosewkel
Hoztic skrev:
2174923 Eller om nått fyllo skulle köra på nån i familjen eller någon av mina vänner. Jag hoppas någon låser in mig tills jag har lugnat mig, annars gör jag nog något jag får ångra...

Där sa du ju något...det är ju to.m värre än att bli påkörd själv,
Det är så jävla lätt att undvika för den som utövar rattfylleri, så det "legitimerar" en sjujävla nödvärnsexcess...

(även fast jag vet att rätten inte kommer godkänna det...men skitsamma! :hihi )

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
Stefan skrev:
2174847 Lennart har en svart 12a men de har åkt runt en idiot på en vit 9a i stan ett par år nu,
skulle inte bli förvånnad om de är han.

(Vet dock inte om de är han som är reggad här)
It wasnt me, hade det varit jag hade jag bjudit ut poliserna på Nordslingan till Fellingsbro.
har också mött killen som kör runt på den där hojen, han kör som en idiot mest hela tiden. :3freak
tycker poliserna gjorde rätt som tacklar ikull skiten. gullig high five föresten.

Ska du komma över på en öl ikväll stefan?
:fyllisar

Last edited:

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Tycker Polisen skötte det hela klockrent. :tummenupp

Fyllekörning & dessutom utan behörighet för Mc. :va

bakhjulskörning mot trafiken ? hade killen dödslängtan eller ?
han ska nog vara glad att han lever

Bucho

Ny medlem
Gick med
24 Oct 2005
Hoj
KTM 525
Köra motorcykel i vanliga fall kräver ju en enorm skärpa. Det är nog klurigt. Köra berusad, på bakhjulet (!) måste vara riktigt svårt.

Tur att de fick dit idioten. Bort med sånna där! :kulspruta

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...