Glow_sthlm
motard buse
Funderar på att dreva om hojjen så den blir lite piggare, vad bör jag skaffa för drev!? hur många kuggar fram å bak?!
Glow_sthlm skrev:2470251Funderar på att dreva om hojjen så den blir lite piggare, vad bör jag skaffa för drev!? hur många kuggar fram å bak?!
Rallykamen borde göra hojen mera wheelie vänlig jag har en sån dock aldrig kört ktm 640 utan rallykam så vet inte.. du får hoj som är starkare på låg o mellanvarv men inte lika mkt på topp.Glow_sthlm skrev:2472086Tack för alla tipsen!
=)
Om det e nån som har nå fler bra tips på att få hojjen å bli lite rappare så e det bara att säga till!
silvr skrev:2472307Rallykamen borde göra hojen mera wheelie vänlig jag har en sån dock aldrig kört ktm 640 utan rallykam så vet inte.. du får hoj som är starkare på låg o mellanvarv men inte lika mkt på topp.
Är inte så farligt dyrt med rallykam kostar vär 1200kr eller nåt sånt har jag för mig kika på det om det e wheela du är ute efter iaf
Glow_sthlm skrev:2472416Okej vart kan man köpa det då!?
Jo jag vill ju att den ska bli lite mer villig att åka på bakhjulet...nu går d inte att få upp den på 3:an d spelar fan ingen roll hur jag gör!
jagadde skrev:2472623Funderar på att dreva om hojjen så den blir lite piggare, vad bör jag skaffa för drev!? hur många kuggar fram å bak?
tack för åkturen....häromdan...typ igår.....på torsdag kanske vi kan åka....om det e fint väder..jag har som sagt 15/40 drevnig har ej kapat kedjan....hade 17/38 orginal....ha det mannen
Jonasson skrev:2472839Åker 640 från 02 alltså inte ens higflow toppen.. Den går upp på trean tom på fyran med våld.. 16/42 drevning.. Acra slipon och egr ventilen(eller va den heter) fixad.. Fundera på rallykam till näst år..
16/42 är en kanondrevning, testa den.. Det funkar kalas!
Jonasson skrev:2474586Dreva om då 16/42 is tha shit (iaf för mig)
Gnutten skrev:2474906Kör också med 16/42 men det blir lite jobbigt när tempot är över 130-140 men visst går det att pressa upp till 170!!!
Passar jäkligt bra till gruskörning också..
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs VM-kva... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|