uggla skrev:skulle tippa på cbr 125 04a....
Fluxir skrev:det är det ju ingen som vet än...
Tzr:en håller bra om man bara ser till å hålla ordning på grejorna... slarvar man så skiter det sig oavsett vilken hoj man har.
Fluxir skrev:det är det ju ingen som vet än...
Tzr:en håller bra om man bara ser till å hålla ordning på grejorna... slarvar man så skiter det sig oavsett vilken hoj man har.
uggla skrev:ja men jag tror på den...Tror den kommer vara jävligt pålitlig
Solid snake skrev:Precis, min har hållt hela tiden jag har haft den.
Tror det enda som har pajjat på min var en kylslang som lossnade vilket ledde till ett stort ångmoln i mitt garage när jag kom hem.
Som tur var så lossnade den precis innan jag kom hem.
Plus att en lampa har pajjat men hur ska man kunna underhålla en lampa.
Fluxir skrev:var det en av slangarna till förgasarn??
Solid snake skrev:Japp, gjort så på din?
Fluxir skrev:jopp, dock på motortrafikled i 120... så det blev varmt å det hela slutade såhär...
Fluxir skrev:jopp, dock på motortrafikled i 120... så det blev varmt å det hela slutade såhär...
okey, jag var ute igår o körde lite vilse så det blev ca 25mil virrande runt på motorvägar och allt möjligt. 25mil, snitta 120km/h ca 7750rpm (tror att det var 7750rpm, kanske var 8000rpm??) men det gick bra, nu vet man iallfall att cykeln håller för lite längre turerMessiah skrev:haha jag låg i princip stumt med dt125an i drygt 10mil (körde tot 27mil på lite drygt 3tim) varvade visserligen bara 8500-9000rpm men den höll hela vägen samma motor som tzr:en men annan portning
Mikael Cagiva skrev:Jag håller med tidigare talare, CBR 125 R borde vara det vettigaste tipset.
Messiah skrev:cbr125 är ingen sporthoj! 13hk och tar väl inte ens en -80tals rg125 i kurvor
cRoC skrev:Klart det är en sporthoj, den har kåpor.
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |