PollySmurf skrev:Då är Yamaha Tzr 50 -04 också en sporthoj då
Sportmoped.
PollySmurf skrev:Då är Yamaha Tzr 50 -04 också en sporthoj då
Solid snake skrev:Shit, tändstiftet måste ha varit en svets.
Märkte du inget på tempmätaren?
om man ska jämföra Huunda och aprilia så tror jag faktiskt att den italjenska cykeln håller bättre... jag har inte hört många fall där en ny aprilia ha skurit, men Huunda finns det långa listor på namn där det är folk som har haft en nsr som skurit, men det beror på, är du ute efter gammla eller nya modellen? tror faktiskt att den nya håller relativt bra... men men, Huunda är och kommer säkert alltid vara Huunda...Bojje skrev:Jag vet fortfarande inte vilken hoj jag ska välja, Honda NSR eller Aprilia RS. Det är ett svårt val men jag tycker mer om Aprilian fast farsan påstår att Hondorna håller längre.
Bojje skrev:Jag vet fortfarande inte vilken hoj jag ska välja, Honda NSR eller Aprilia RS. Det är ett svårt val men jag tycker mer om Aprilian fast farsan påstår att Hondorna håller längre.
Dizzy skrev:om man ska jämföra Huunda och aprilia så tror jag faktiskt att den italjenska cykeln håller bättre... jag har inte hört många fall där en ny aprilia ha skurit, men Huunda finns det långa listor på namn där det är folk som har haft en nsr som skurit, men det beror på, är du ute efter gammla eller nya modellen? tror faktiskt att den nya håller relativt bra... men men, Huunda är och kommer säkert alltid vara Huunda...
Gradda skrev:jag tror att honda och aprilia är ganska lika kvalitet´s mässigt... men om man tar 2st av samma årsmodell å sköter dom likadant så undrar jag om inte hondan är lite mer långlivad faktiskt... har ju kört cross, å om sanningen ska fram så har honda hållt bäst! men men... det mästa ligger ju i hur hojjen har blivit skött tidigare..
cRoC skrev:Sportmoped.
PollySmurf skrev:Finns inget som heter sportmoped
Dizzy skrev:ska det finnas nåt som heter "sportmoped" så måste de faktiskt vara denna, men varför dom inte la ner denna energi på att göra en ny tzr 125 fattar jag inte ,
PollySmurf skrev:Finns inget som heter sportmoped
Gradda skrev:kan ju vara så att det är mopeder som säljer mest idag? det är trots allt inte allt för stor del av svenska befolkningen som är mellan 16-18år som kör lätt-mc idag...? Det är ju trots allt en hel del pengar i en alldeles nyu mc också *om inte yamaha kan göra som honda gjorde med cbr:en i år* skulle kunna tänka mej att det ligger mycket i det iaf...
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |