Drog på arslet igår

Mikey

Bygger om allt!
Gick med
8 Mar 2003
Utanför Örebro med min familj på vår gård!
Hoj
Honda Hybrid, byggd av 919,954, VFR800 + mycket eget!
Jo men försök köp en Ny jacka till ett skinnställ och inget annat. Dom säljer det liksom inte i delar utan endast komplett :) Så om Jackan pajade så måste ju byxorna följa med.... Sen att hjälmen är en själv klarhet för bolagen då dom faktis är smarta nu. Hellre lösa in och kassera en hjälm som visar ens liten liten repa och få det sjyst. Än att betala livs lång rehab pga av att hjälmen KANSKE fått en smäll och spruckigt. Så att nästa gång den kraschar så faller den i bitar och man får allvarliga skall frakturer. Dom är inte dumma på det.

Jasså! Det går inte köpa bara en jacka alltså...:va

Dark_Messenger

Guest
Antingen ordnar du bluffkvitton, se längre upp i tråden, eller så säger du som det är så värderar bolagen dina grejor och ger dig ett anbud. Bästa är ju om du känner nån korrupt handlare som kan greja kvitton.

Jonny trajja

Medlem
Gick med
10 Sep 2004
Hoj
Triumph sprint st -10 (svart)
har läst det som skrivs i denna tråd!! och nu förstår jag varför försäkringarna är dyra!!:mad:

Stymer

Wide open till u see God THEN brake
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
Honda
har läst det som skrivs i denna tråd!! och nu förstår jag varför försäkringarna är dyra!!:mad:
... är inte försäkringen till för just sådana här tillfällen? Om inte så kan ju alla skita i det och betala in på mitt konto istället. Bäst price, only får jou:tummenupp :tummenupp

Scinner

Ny medlem
Gick med
24 Feb 2008
Hoj
Blade -98
Man får vara mer än lovligt naiv om man inte tror att skadereglerare tittar in här då och då. Därmed inte sagt att just detta läses, men sannolikheten finns.

Man får vara mer än lovligt nojig om man tror att skadereglerare inte har bättre för sig än att hänga på sporthoj för att se om folk(som man ändå aldrig kan spåra) ljuger om sina olyckor.

4:20

Ett fuckobarn...
Gick med
16 Mar 2008
Hoj
Såld: ZX6RR "BanEdition" lolz RVF NC35 *såld
Om du har köpt sakerna privat så kan du i stort sätt skriva ett privat kvitto med någon polares handstil som säljare och ett figuretrat namn adress mm. Sen du själv med din namn teckning. Sen är det upp till dig om du är ÄRLIG i köpe summan. Skulle dom kolla upp säljarens namn så kommer dom upptäcka det, men och..du köpte det via Blocket och tänkte inte mer på hans Namn och adress var korrekt. Men det lär dom knappast göra.

Sen håller jag definitivt med tidigare inlägg. Säg för Guds skull inte att du låg i 100-120 och titta någon annan stans i ett samhälle. Du skulle ifråga sättas om du var lämplig och inte att pengarna fryser inne för det kan dom inte. Men där emot en kraftig reducering. För att den ska frysa inne krävs allvarligare saker än så här.

Lycka til med dina skador...synd på hojen

Jag älskar dig även fast du verkar hålla på skansen..

dina inlägg har lärt mig en hel del... :)

inte bara i denna tråd, många andra också.

men om det är sanning det du säger, det vet jag inte till 100% men informations-rika är dom i allafall.. :)

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Hoj
Elrulle
Det sa jag inte heller. Sa att jag kan ha kommit i strax över satt hastighet pga. att olycksplatsen ligger precis bakom en 90 till 70-skylt

Nu tror JAG att du är väldigt vimsig efter kraschen , det var ju inte du som körde med din hoj det var ju din polare med hans hoj. :rolleyes: :)

SuzukiLover

Ny medlem
Gick med
6 May 2008
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 k8
Tråkigt att det hände...! Lyckligtvis så verkar du ha kommit hyffsat lindrigt undan ändå, så det är ju det viktigaste, pengar och sånt kommer åter ska du se... :)

ogge5

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2008
Hoj
Kawasaki zx6r -98
Men om man ringer till försäkringsbolaget och begär ersättning för skadade kläder. Sabbar man sina skadefria år då?

Nyheter
Svedea bidrar med 718.000 kronor till SMC

Roger Berzell, generalsekre...

Uppgraderad KTM-garanti erbjuder 4 års täckning

KTM erbjuder nu sina kunder...

Rekordmånga personliga regskyltar

Under 2024 godkände Transpo...

SMC får 700.000 kronor i bidrag

Roger Berzell, generalsekre...

Brembo vinner Good Design Award

Brembo prisas för innovativ...

Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli