Drog snuten inatt

toca1

NinjaClubSweden
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-12R SÅLD
GSXR1100R skrev:
Abstinensen blev för stor, så jag tog min oreggade banräcer på en liten runda inatt, 260 blås på riksväg 11 (90 väg) plötsligt så står det en polis parkerad i 90, jag växlar ner 2 hack och slangar förbi innan dom ens har hunnit reagera, blåljusen går igång men jag e redan väck....

:tummenupp :tummenupp coolt,, lovar att återkomma med mina smitningar så att alla kan läsa om dom :notme

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
njae du vet, den är på service eller nått..
Intressant att se hur många som verkligen läser vad GSXR1100R skrivit... och hur många som bara kom till "slanga förbi snuten" innan dom klickade på reply knappen, det är forumet är påväg utför snabbt. :(

toca1

NinjaClubSweden
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-12R SÅLD
KetogaN skrev:
Intressant att se hur många som verkligen läser vad GSXR1100R skrivit... och hur många som bara kom till "slanga förbi snuten" innan dom klickade på reply knappen, det är forumet är påväg utför snabbt. :(

öööö.. ingen ironi smilies e stor nog :fakta

Izze

There is no reality, only perception
Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Teutonia Mistral S - 2007
Reminds me of the airplane pilot's adage: There are old pilots, and there are bold pilots, but there are no old, bold pilots... :crash

Tolf

Tolf
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tl 1000r
tyvärr är det väl så att dom som aldrig har varit med om en trafikincident vet inte vilket helvete det är.

HAr själv varit det o det sitter i fortfarande. Tänker efter mycket mer nu, bra mycket mer försiktig.

Så ja, jag har blivit mer moral gnatare efter olyckan.

Låt oss slippa en sommar med en massa tråkiga olyckor

Kör väl

Tolf

Killeak

Brum, brum ;)
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1995 Kawa zx9r
Tolf skrev:
tyvärr är det väl så att dom som aldrig har varit med om en trafikincident vet inte vilket helvete det är.

HAr själv varit det o det sitter i fortfarande. Tänker efter mycket mer nu, bra mycket mer försiktig.

Så ja, jag har blivit mer moral gnatare efter olyckan.

Låt oss slippa en sommar med en massa tråkiga olyckor

Kör väl

Tolf

Frågan är ju om det hjälper? Lyssnade tex du på moral-patrullen innan olyckan? Om inte, varför tror du nån annan gör det?

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Killeak skrev:
Frågan är ju om det hjälper? Lyssnade tex du på moral-patrullen innan olyckan? Om inte, varför tror du nån annan gör det?
Du har rätt, ut å gasa som satan, när du klotat eller kört ihjäl någon så kan du ångra dig just här på denna sida :tummenupp

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000
Killeak skrev:
Härligt resonemang! En jämförelse:
Jag bränner min hand på plattan när jag lagar mat. Jag talar om för dej att om man lagar mat på spisen blir plattan varm och man kan bränna sej. Då är frågan: Går du fram och lägger handen på plattan för att känna om det verkligen är så varmt som jag säjer? Med följd att du bränner dej lika bra som jag gjorde.
Eller lyssnar du på moralmaffian, och litar på mina erfarenheter om smärtupplevelsen av en spisplatta? Till och med de gamla grottfolken kunde ta tillvara andra mäniskors erfarenheter, men du vill inte göra det pga nåt slags missriktad coolhetsfaktor? :rolleyes: :tummenupp

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Nr:18 skrev:
Jag bränner min hand på plattan när jag lagar mat. Jag talar om för dej att om man lagar mat på spisen blir plattan varm och man kan bränna sej. Då är frågan: Går du fram och lägger handen på plattan för att känna om det verkligen är så varmt som jag säjer? Med följd att du bränner dej lika bra som jag gjorde.
Eller lyssnar du på moralmaffian, och litar på mina erfarenheter om smärtupplevelsen av en spisplatta? Till och med de gamla grottfolken kunde ta tillvara andra mäniskors erfarenheter, men du vill inte göra det pga nåt slags missriktad coolhetsfaktor? :rolleyes: :tummenupp

Mja, jag tror nog att en hel del av dom som köper värsta sporthojen tidigt, inte inser hur små marginalerna faktiskt är, och att det inte riktigt sjunker ända in förrän dom gått övergränsen själv å fått en minnesbeta. En del lär sig inte förrän det är för sent, tyvärr.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Nr:18 skrev:

Nu är du taskig som jämför hojåkare med grottmänniskor, grottmänniskor hade vett nog att lära av andras misstag medans vi helst vill lära av våra egna misstag, man litar ju inte på vem som helst.

Man lär sig mycket av sina egna misstag, men ännu mera av andras, därför bör man umgås med klantskallar som gör misstag hela tiden, det är mycket lärorikt.

/K.Lanten

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
GSXR1100R skrev:
Nu är du taskig som jämför hojåkare med grottmänniskor, grottmänniskor hade vett nog att lära av andras misstag medans vi helst vill lära av våra egna misstag, man litar ju inte på vem som helst.

Man lär sig mycket av sina egna misstag, men ännu mera av andras, därför bör man umgås med klantskallar som gör misstag hela tiden, det är mycket lärorikt.

/K.Lanten

Och framför allt så har man inte kraschat så innebär ju det att man är bättre att köra än alla som kraschat, och man kommer högst troligt att aldrig krascha heller........ :rolleyes:

Nyheter
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...

Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars

De två första dagarna i mar...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...