Fredrick
2-t ÄR livet!
Det är en DT 125r -89 med 12kw i papperet som går helkasst efter 7000rpm.
Är nästan som om det vore "strypt cdi-box" , är det något som brukar kunna sitta på dom dära? är som om det vore ett varvstopp, bryter ganska tvärt vid 7000 och börjar bara bluddra när man kör. Men går att plåga den över 7000 när man tomvarvar, upp mot 10 000 och det borde ju inte gå isf, om det nu var ett varvstopp där.
Ingen strypning kvar i kröken.
Vart brukar dom vara strypta? Fanns dom med 12kw ifrån fabrik eller omreggad efteråt?
Ingen tjocktopplockspacking o så som folk har skrivit om här heller..
Går verkligen inte att öka över just 7000 men under det går den fint, men är ganske trött.
YPVS:en verkar funka helt som den ska den också.
Är nästan som om det vore "strypt cdi-box" , är det något som brukar kunna sitta på dom dära? är som om det vore ett varvstopp, bryter ganska tvärt vid 7000 och börjar bara bluddra när man kör. Men går att plåga den över 7000 när man tomvarvar, upp mot 10 000 och det borde ju inte gå isf, om det nu var ett varvstopp där.
Ingen strypning kvar i kröken.
Vart brukar dom vara strypta? Fanns dom med 12kw ifrån fabrik eller omreggad efteråt?
Ingen tjocktopplockspacking o så som folk har skrivit om här heller..
Går verkligen inte att öka över just 7000 men under det går den fint, men är ganske trött.
YPVS:en verkar funka helt som den ska den också.