DT:n är ju inte strypt på elektroniskt vis, den orkar varva ut ändå pga utväxlingen-PLM- skrev:Jo då varvar den ju högre...? Förövrigt förstår jag inte vad trådskaparen vill få fram??
philsson skrev:Min hoj gör ca 50 på 1an .. .. fått upp han i nästan 90 på 2an. (13,5k varv :S) Men prova itne med en DT
whitesnake skrev:Jag klarar 65 i tvåan (strypt)
cRoC skrev:Öh jag trode din dt va ostrypt?
whitesnake skrev:HAHAHAHAHAHAHAHA hur kunde du tro det, jag kan inte få upp den på bakhjulet ju :kocko
spectre skrev:fniss man kan åka på bakhjulet med k50 så visst fan får man upp en strypt dtr 125a på slangen med koppling
Eh.. klenis! .. koppla bara varva rött å sen samtidigt som du lutar bakåt å drar gasen ennu mer i botten så släpper du kopplingen i en smäll. lovar dig du får upp den lätt dåwhitesnake skrev:jaja men svårt som fan att ha det kontrolerat.......
man kan ju koppla upp den
philsson skrev:Eh.. klenis! .. koppla bara varva rött å sen samtidigt som du lutar bakåt å drar gasen ennu mer i botten så släpper du kopplingen i en smäll. lovar dig du får upp den lätt då
Adde`` skrev:asså shit orka me massa oseriösa svart håll er till topic ffs dessutom har jag själv kommit på att det är lammelerna som är slut så det är en person som kan komma mer svara med erfarenhet och det är dessutom rätt
gammelfarfar skrev:Sätt in lite punkter, komman och stora bokstäver så kanske man kan få ut nåt av det du svamlar om.
BTW, varför frågade du om du visste att det var lamellerna?
Adde`` skrev:joo de va ju ett tag sen jag gjorde tråden satt och jag fick ju ingen vidare hjälp så jag lämnade in den
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |