Finnepinnen
Ny medlem
Jörgen Karlsson, känns som du verkar ta tag i tråden, du kanske har något förflutet ?
med tanke på dina qoutes du håller på med hehe
Lord Adrian skrev:2495489Aha...så det fanns en bak(!)tanke med blinkersen jag fick av Herr Karlsson...
Dr.Bike skrev:2495493Now Youre´talki´n! *arrrrr* (får värmesvallningar på kinder och rygg!)
Hade du pinnar från Raask? (såna har jag ligger till mitt cafe´bygge!)
Lord Adrian skrev:2495489Aha...så det fanns en bak(!)tanke med blinkersen jag fick av Herr Karlsson...
Dr.Bike skrev:2495479Smart uppslag till tråd!
Starta du den och du skall se vad för pandoras box du har öppnat!
Det är för att det är en slid-förgasaren förstår jag? HöhöDr.Bike skrev:2495467Tror det är bättre SUG i Jörgens gasare... *whip it good*
Cliff Barnes skrev:2495463Mmm visst där lite längre in , under sängen seså leta längre in.....där ligger mito prylarna..... nä passa dig för tusan de är så dom lockar smågrabbar
Jörgen Karlsson skrev:2495554Det är för att det är en slid-förgasaren förstår jag? Höhö
Finnepinnen skrev:2495499Jörgen Karlsson, känns som du verkar ta tag i tråden, du kanske har något förflutet ?
Solly! Ber om ursäkt för omoralen!Lord Adrian skrev:2495570*visselpipesignal*
Number 883, Jörgen Karlsson, two minutes penalty for bad pun!
Jörgen Karlsson skrev:2495583
Solly! Ber om ursäkt för omoralen!
(Du läser ju som fan läser bibeln! )
Jörgen Karlsson skrev:2495554Det är för att det är en slid-förgasaren förstår jag? Höhö
Mmmmm som har koll på vad SLM är dessutom....Charlyze skrev:2495450Å en å annan tant väcks till liv också...
Dr.Bike skrev:2495637Ten points till dig!
Men vad säger du om den här då?
"Hoppas det inte är en FLAT-slid förgasare!!!"
Jo ff, hela hojen är ju en FLAT-tracker!Dr.Bike skrev:2495637Ten points till dig!
Men vad säger du om den här då?
"Hoppas det inte är en FLAT-slid förgasare!!!"
kiwimaddog skrev:2495673Ber så mycket om ursäkt för det här, men jag har väntat såå länge på att få använda den här!
Jörgen Karlsson skrev:2495659Jo ff, hela hojen är ju en FLAT-tracker!
Dykes on bikes är jämt på mig och vill handla henne av mig!
det har väl du redan fått göra?IronMike skrev:2495374Frågar du snällt så kanske du får göra såhär på Jörgens hoj
http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=164242&d=1159196800
Bara du inte vurpar mer på onsdagskörningarna!kiwimaddog skrev:2495673Ber så mycket om ursäkt för det här, men jag har väntat såå länge på att få använda den här!
Lord Adrian skrev:2495685Passa dig för deras prospects/hangarounds...Lesbian dopeheads on mopeds...
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|