CA skrev:Hmm... Räknar med att du kommer vinna allt!!! GOTT!!!!![]()
Peno skrev:Grattis Macho. Då är det inte så bråttom med att få ihop suckan längre va?
Jag kommer att hålla mig till banorna i Syd i år, mest för att slippa lukten av digvalmers skrev:Grattis! Köp många plaststolar till tältet, här ska hälsas på (om inte GSXR1100R är där och förpestar tillvaron).
Har tant fixat licens dåMadhonda skrev:Men fan vad kul för er...!!!![]()
Hmm... behöver ni en reservförare så är det bara att hoj(ta) till.![]()
Jag tänkte om det är nån som är bakis eller så... !!![]()
![]()
Synd, annars kunde jag ha bjudit dig på en öl.GSXR1100R skrev:Jag kommer att hålla mig till banorna i Syd i år, mest för att slippa lukten av dig
Jag har riktiga polare som ställer upp när det gäller, hatar simulanter med nageltrångvalmers skrev:Synd, annars kunde jag ha bjudit dig på en öl.
Ditt fetto.
GSXR1100R skrev:Har tant fixat licens då![]()
Now we are talking, men McBreitling har ingen licensMcB skrev:Håll dig uppdaterad, Gubbe. Madde tar licensen på lördag.
GSXR1100R skrev:Now we are talking, men McBreitling har ingen licens![]()
Ta TV Licens iställetMcB skrev:Nu har snart alla det, så då kan man lika gärna skippa licensen och vara unik på det sättet.
GSXR1100R skrev:Ta TV Licens istället![]()
McB skrev:Ja, vilken bra idé!
Allvarligt talat så känner jag ingen press med att ta licens. Har ju ändå ingen hoj att köra med, och har heller inte råd att köpa någon förräns i höst. Nästa år ska jag dock ta licensen, och förhoppningsvis ställa upp i något b-rejs.
Wörd Gubbstrutt, McBreitling är en felprioriterande, imaginär race wannabeGoodstuff skrev:Har inte råd my ass. Sälj bling-blingen och din tramsiga Audi så har du råd med både hoj, däck, träning och rejsbuss. Fegis.
GSXR1100R skrev:Wörd Gubbstrutt, McBreitling är en felprioriterande, imaginär race wannabe![]()
![]()
![]()
Här sträcker man ut en hand över generationsgränserna, och vad får man för det?GSXR1100R skrev:Jag har riktiga polare som ställer upp när det gäller, hatar simulanter med nageltrång
Vafalls en skenförsäkrareGoodstuff skrev:Jag tror att det är hans pappas Audi och Breitling så det förklarar varför det är svårt att sälja dem.
![]() |
Rekordmånga personliga regskyltar
Under 2024 godkände Transpo... |
![]() |
SMC får 700.000 kronor i bidrag
Roger Berzell, generalsekre... |
![]() |
Brembo vinner Good Design Award
Brembo prisas för innovativ... |
![]() |
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli
Pirelli har presenterat SCO... |