Road-Ragge
vägkonnessör
Asfalt och grus i kul kombination. Jag har lite GPS- rutter som vi kan leka med. Välkommna
Jag hade väl ingen större framförhållning heller. Tråden var inte ens tre timmar gammal kl 11:00Oops, såg tråden lite väl sent, en hösttur för dagen var planerad..
Pappersorterarhelg(=skitväder) så datorn var inte igång, annars hade jag nog kunnat tänkt mig. Prognosen just nu för lördagen den 29:e säger regn först framåt 20-tiden, så....... Söndagen 30:e är uppbokad på annat.
Jag åker ju gärna med då måste det uteslutande vara grusvägar och en hastighet på max 80
Ah, och jag kommer bara ~10 mil på en tank.
Hmm, äh, skit samma förresten
Jag åker ju gärna med då måste det uteslutande vara grusvägar och en hastighet på max 80
Ah, och jag kommer bara ~10 mil på en tank.
Hmm, äh, skit samma förresten
Du måste skämta. 10 mil på en tank med din GPZ? Eller har du en annan hoj också?
Ragge, hoppas du håller igång till nästa säsong då jag förhoppningsvis ordnat grushoj. Efter denna skitsäsong är det ju bara att inse att man måste ha två hojar i detta skitland.
Vädret ser ut bli lite småregningt, dock inga mängder. 2-3 mm per dygn. Lite lagom med fukt i backen gör vägarna trevliga.
Jag lägger ut en ny tråd, men sikta på Lördag. Statoil Arlanda Stad (Eurostop). 10:00, så har ni något att planera efter.
Jag tror att det kan vara en höjdare att ta med sig en kaffethermos också. Ett fikastopp vid en sjökant bortom civlisationen brukar vara nice.
Lördagsprognosen ser fortfarande gynnsam ut. 10.00 kan vara lite i tidigaste laget för att hinna från södersidan.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|