ola_sandin
Biltema is the shit!
Hittade en film med hemgjorda dubb. http://www.odsc.on.ca/studdley.wmv
husqvarnan skrev:vilken längd köpte ni då ? 12 alt 19 mm ?
zpeppy skrev:Är det nån som har testat det här med att dra skruv i däcken och sen köra is med dom...?
Alltså inte enduro utan ren is...? Det kanske inte är att rekomendera o göra de hehe....
Tacktack...jag väntar...Mr R skrev:Om två veckor kan jag svara
Mr R skrev:Om två veckor kan jag svara
Grrrooov skrev:Nu har det väl gått två veckor? Har själv skruvdubbat men ingen is som jag vågar köra på än.
MrX skrev:Så här ser det framdäcket ut som jag och en polare skruv dubbade för två år sedan med takplåtskruv med som jag köpte av farsan (plåtslagare).
Funkade jätte bra gick två säsonger på sjön + lite grusvägar.
//Niklas
Vilken längd var det på dessa skruv? Samt vilken skalle har du på insidan?rejser skrev:prova gärna med liite fler skruv
liljekvist skrev:Vilken längd var det på dessa skruv? Samt vilken skalle har du på insidan?
kanske blir att skruva iordning ett par sådana också. Kör bara på skallen nu. Fast jag har iofs ching chang crosshjul på 17"tummarna Ska köra isbana hela helgenBarrett skrev:19mm plåtskruv har jag använt (dvs. 7 el. 8 mm 6-kants skalle) Vill minnas rejser använt detsamma. Finns billigt på Biltema.
För typ crossdäck & likande lär man få använda längre skruv dock. Kanske 25 mm kan vara lagom?
Ska testa mina först kommande helg dock
rejser skrev:prova gärna med liite fler skruv
liljekvist skrev:Vilken längd var det på dessa skruv? Samt vilken skalle har du på insidan?
MrX skrev:Vems är däcket du bifogat bild på??
//Niklas
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |