Morphed skrev:Jag hitta HILTI gängbult som kanske funkar som dubb,om man svetsar på nå blicka som skalle o låsmutter så kanske de håller bättre.
Hitta inge pris men dom kan ju inte kosta så mkt
De blir nog grymt fäste iaf om de funkar
andersson turbo skrev:det är alltså en skjutspik till bultpickan (krutpatron) eller?
har aldrig sett förut men den lär ju va hård
borde ju faktiskt funka... har du mått på dom åxå?Morphed skrev:Jag hitta HILTI gängbult som kanske funkar som dubb,om man svetsar på nå blicka som skalle o låsmutter så kanske de håller bättre.
Hitta inge pris men dom kan ju inte kosta så mkt
De blir nog grymt fäste iaf om de funkar
eppe skrev:borde ju faktiskt funka... har du mått på dom åxå?
Morphed skrev:M6 längd på gängan 22mm 12mm på spiken....
Dee_cati skrev:Jag kollar upp det och ser vad det kan kosta att dubba med det där. Isåfall kan jag plocka ut en hilti på firman så kan vi dubba en varsin uppsättning
rejser skrev:Ni måste väl borra och knacka igenom bulten tills man får på en låsmutter och sen dra fast lagom...eller vad är tanken?
Största fördelen med en sån bult är väl den härdade(antar jag)spetsen så man slipper svarva eller slipa vanliga M6.
Synd det inte satt nån bricka på bara.
Långa farbron skrev:På den modellen som är på bild så behöver man nog en mutter på varje sida för att det skall funka.
Morphed skrev:Man svetsar dit en bricka som skalle på insidan o mutter på utsidan.
kan du svetsa 540st till mig också???? (tror det gick så mångga i mina crossdäck förra gången...)Morphed skrev:Man svetsar dit en bricka som skalle på insidan o mutter på utsidan.
liljekvist skrev:kan du svetsa 540st till mig också???? (tror det gick så mångga i mina crossdäck förra gången...)
kommer ju att ta 8 timmar per däck!Morphed skrev:Hmm...de e väl inge mer jobba än att skruva en mutter på baksidan??
Står du här och säger att de inte är värt 8 timmar per däck...liljekvist skrev:kommer ju att ta 8 timmar per däck!
De låter deDee_cati skrev:Jag kollar upp det och ser vad det kan kosta att dubba med det där.
hummmmm kan ju jobba över 16 timmar istället och köpa riktiga däck....zpeppy skrev:Står du här och säger att de inte är värt 8 timmar per däck...
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|