Jag såg att du Olle var anmäld till vintercupen i Bussjö nästa helg, roligt med nytt folk i spåren
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
Deal.
Vilken dag siktar du på komma upp?
Deal.
Vilken dag siktar du på komma upp?
Jag såg att du Olle var anmäld till vintercupen i Bussjö nästa helg, roligt med nytt folk i spåren![]()
Det var dock ganska uppenbart i helgen att även om det går ligga på å köra fort i skogen så kommer jag mest sitta i träden![]()
Träden är inte roliga he blir som tvära stopp om det vill sig illa![]()
Här en länk till en hjälmkamera film från Bussjö filmat i helgen, så du ser hur spåret går.
höger klicka spara mål som :
http://213.238.219.194/ettvarvbussjo.wmv
Helt overkligt rolig helg!![]()
Kanonföre på Bussjöbanan (crossbanan), trodde inte jag som gammal skoterförare skulle säga dessa ord men jag hoppas nästan att det inte kommer mera snö så vi får behålla kanonföret.
Förmodligen kommer jag att ha en trivsam träningsvärk imorgon, redan idag kändes kroppen seg och sliten och inte blev det bättre efter dagens körning.
Det är givet! Vad som är mindre bra är mitt bakdäck (Metzler), har kört på det endast tre ggr men det börjar redan se lite slitet ut. Fast det kanske skall vara så nu när jag har en kraftigare maskin.Efter nästa helg ska jag lägga ner det här enduroprojektet och slå om till isdäck. Då räknar jag med att få ha sällskap på isen!![]()
Det är givet! Vad som är mindre bra är mitt bakdäck (Metzler), har kört på det endast tre ggr men det börjar redan se lite slitet ut. Fast det kanske skall vara så nu när jag har en kraftigare maskin.![]()
Imorgon smäller det...är det någon som inte har når vettigt för sig tycker jag att man ska fara till Bussjö och kolla på enduro tävling starten går kl 12.00.
Ska själv inte köra men vi ska dit o heja på grabbarna vilket är nästan lika roligt som att köra själv![]()
Varför ställer du inte upp?
Jag har kört typ fyra vändor i enduroskogen, så kom inte å skyll på att inte vara bra nog ;D
Har fått låna en Aprilia RXV 450 som jag ska köra tävlingen på!![]()
Mäktigt!gamm KTM'en gick sönder på Bussjö kåsan och jag har inte fått delarna ännu.
He ska bli mäktigt att se en Aprilia live![]()
gamm KTM'en gick sönder på Bussjö kåsan och jag har inte fått delarna ännu.
He ska bli mäktigt att se en Aprilia live![]()
Nu ere crossbanan!![]()
Idag blir det att lyfta ut motorn...![]()
En stadig måltid sen bär det iväg mot klubben...
Gasa helvet!![]()
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
![]() |
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
![]() |
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
![]() |
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
![]() |
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
![]() |
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
![]() |
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |