carpediem
WHY IS RUM GONE?
Sitter o funderar över ifall det skulle gå att köra med dubbelturbo på en v-twin motor eller skulle det ta för lång tid att ladda någe tryck
två microsmå aggregat hade funkat, men det är nog skitsvårt att få ett jämt laddtryck på bägge snurrorna samtidigt.
menar du 1 turbo=utblås?
turbon börjar inte leverera användbar övertryck direkt utan behöver ett visst varvtal/cc, mm för att fungera.
olika turbon olika krav beroende var efekten ska finnas eller för att få den.
finns det någon väghoj här i sverige som har dubbel turbo?
Har för mig att jag sett en bandit 1200 dubbelturbo här på sh.
du bör ju berätta vilken motor o vilka snurror du drömmer om!
och hur du har tänkt dig,sen läru få mer gräppvänlig info från turbo guruna..
Har för mig att jag sett en bandit 1200 dubbelturbo här på sh.
Ja och den hade funkat bättre med 1 turboaggregat, ful är den oxå,
liknar en bmw
Men den e FET!
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!
I veckan blev det klart att... |
|
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter
Transportstyrelsen har medd... |
|
Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana
Efter nedläggningen av Järv... |
|
Ny R1 Race och R1 GYTR
Pressrelease från Yamaha ... |
|
Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team
Motorsportlegenden och fler... |
|
Miguel Oliveira klar för Yamaha
Miguel Oliveira och Lin Jar... |
|
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem
En ny patentansökan har avs... |
|
BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?
Sedan en tid har olika rykt... |
|
HRC och Repsol avslutar samarbete
Efter 30 års samarbete på d... |
|
MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor
MV Agusta har officiellt be... |