duccen900ss
Sportscam.se 4 life!
Såklart man vill ha en lätt koppling
Första Duccen eller?
Såklart man vill ha en lätt koppling
Svar: Ja !
Stiliga grepp...men den där urfräsningen precis i det område där belastningen lär bli som värst....känns inte helt stabil...? Bromsgrepp får gärna väga 5 gram till och vara solida just där då.
Är det någon som kör outlaw med regskylten i hjulhuset?
Riktigt sugen på någon liknande lösning som:
http://cgi.ebay.co.uk/Ducati-LED-re...58?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item2308ec84b6
Alternativet är att ha en skylthållare som är smidig att plocka av för banåkat, hur är Ducati Performance? Någon som har denna?
http://www.ducatiperformance.com/du...um-license-holder-p-29291.html?cPath=22_26_37
Hjälp. 5 veckor till Gotland.
/A
Jag svängde ihop en egen lösning, kostade "gratis".
Original blinkers går att dela på (utan att kapa, eller förstöra något), själva blinkerskroppen är förflyttad in i kutsen, bakom ventilationsgallren (sitter med industri-kardborre-deluxe).
Regplåten sitter med en bockad aluplåt med lite genomtänkt svetsjobb och hål här och var för (original) skyltbelysning - som sedan pulverlackades svart.
Några hål i det svarta plastsjoket, och lämplig placering mellan rören på väg upp mot dämparna...och dra om lite kabel - voila' - gratis, ingen åverkan (mer än ett par små hål i undertailen), och allt är reverserbart.
Ducceklubben har skylt- och bullerfond om man får böter, rekommenderas.
Blev förbannat mycket stiligare.
Tjusigt, synd bara att jag jobbar med datamaskiner och är totalt oduglig med manliga grejjer som t.ex svets.
Vet du någon som har tid och lust att hjälpa till med sånt?
Din lösning är ju mkt snyggare än 2800kr DP hållarn.
/A
Jag jobbar med vmwarekluster och annat fräsigt jag med. Men dras med en GDS-ådra nedärvd av min far. Dock kan jag inte ta på mig äran för svetsjobbet, men designen är all me.
Det har sina fördelar att ha mekverkstad med alusvetsare på jobbet.
Egentligen finns det inget facit, du vet var du vill ha plåten - borde inte allas våran sportbaJJk kunna assistera i fjollträsk?
/J
Då bestämmer vi att han den där Sportbike tar tag i det här.
Ska ge mig på rearsets montering ikväll efter valparna somnat.
Det kan ju inte gå annat än åt helvete.
/A
Bara att slå en pling, dock har jag slutat ta betalt i bullar, blir ju fet som fan.......
Gud hör bön.
Har du tid innan mitt Gotlandsäventyr? Hur lång tid nehöver du/vi?
Cykel på plats eller fixa först montera sen?
/A
1.När sker Gotland?
2.Vet ej.
3.Cykel på plats.
4.Fullbokad hela Maj dessvärre.
Den den där Rad4 killen Henrik
...är du polare med radfyre-åkare?
...är du polare med radfyre-åkare?
Radfyra e ghey!!
edithEtt ghey
Finns det en speciell tråd för den eller platsar det här?
Jag undrar om någon här på forumet har en och vad dom tycker? Den är mer intressant för mig då försäkringen är halverad i jämförelse mot 1098/1198 som annars är underbara maskiner!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |