loCCan skrev:
Danke schön. Va paff jag blev, man tror ju på något sätt att den ska bröla eller råma eller vart fall morra eftersom det är ducati, men istället yyylar den precis som en vanliga fyra. Bara att vänta på reklamfilmer
loCCan skrev:
General E skrev:2215308Danke schön. Va paff jag blev, man tror ju på något sätt att den ska bröla eller råma eller vart fall morra eftersom det är ducati, men istället yyylar den precis som en vanliga fyra. Bara att vänta på reklamfilmer
emullo skrev:2215409De där ljudet är från gp hojen när de körde den som screamer..
General E skrev:2215463Screamer = inga insatser ljuddämparen? Trist att de inte har rätt ljud, inte ens rätt hoj
amullo skrev:2215096En L motor har 90 grader vinkel mellan cylindrarna.
Att en liggande twin skulle få mindre vinkel om man lägger den får du gärna förklara närmare.
Det var ju tråkigt, ljudfilen låg ju på desmosedici rr sidanGeneral E skrev:2215463Screamer = inga insatser ljuddämparen? Trist att de inte har rätt ljud, inte ens rätt hoj
Nej, det är inte den heller.Neutral skrev:2215077Fanns ju CB1100R men jag tror inte den var så dyr.
Kan det vara denna?sandstream skrev:2215950Nej, det är inte den heller.
Har mailat Bike så får vi se om det vet vad jag svamlar om
Ja, kanske.mikekop skrev:2216180Kan det vara denna?
Kostade ca 13000 pund i England, borde väl ha kostat en 150-170000 i Sverige.
ja det var ju jakligt ovanligt pa en Ducati...Brolin skrev:2217202det ballaste är nog att den har Desmodromiska toppar, alltså inga ventilfjädrar!
Avanti skrev:2206483Hen härregud, är du blind!?!
50,000 euro!!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |