http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1190548&postcount=23Ducati for life skrev:svaret är enkelt... Ducati
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=1190548&postcount=23Ducati for life skrev:svaret är enkelt... Ducati
Jag tycker iofs alltid det är tvärt om, kommer alltid nån högmodig kommentar om att dom är bättre så fort det finns en chans..IO skrev:Varför är det just de som INTE har en Ducati som börjar pajkastningen?
Vad säger Freud om detta?
Hultan skrev:Jag tycker iofs alltid det är tvärt om, kommer alltid nån högmodig kommentar om att dom är bättre så fort det finns en chans..
Tycker att ducatimänniskorna borde fundera på varför det alltid blir pajkastning i ducatitrådar?IO skrev:Varför är det just de som INTE har en Ducati som börjar pajkastningen?
Vad säger Freud om detta?
sandstream skrev:Tycker att ducatimänniskorna borde fundera på varför det alltid blir pajkastning i ducatitrådar?
Hade trådskaparen frågat om byte från R1 till CBR1000RR hade pajerna lyst med sin frånvaro.
Jag, Hultan mfl undrar nog bara hur det kommer sig att ni värnar om ert märke så hårt att det lätt blir patetiskt.
Observera att jag ALDRIG, iaf medvetet, haft synpunkter på själva motorcykeln Ducati utan bara förundrats över dem som äger en
sandstream skrev:Tycker att ducatimänniskorna borde fundera på varför det alltid blir pajkastning i ducatitrådar? ...
sandstream skrev:Jag, Hultan mfl undrar nog bara hur det kommer sig att ni värnar om ert märke så hårt att det lätt blir patetiskt.
aci skrev:En kompis köpte R1'an för den var snabbare i Masterbike.....
Hultan skrev:"jag är lite för mer än ni andra för jag har en duccce"..
gurra snurra skrev:Gillar din AVATAR har den nåt med ducati att göra ???
sandstream skrev:Tycker att ducatimänniskorna borde fundera på varför det alltid blir pajkastning i ducatitrådar?
Hade trådskaparen frågat om byte från R1 till CBR1000RR hade pajerna lyst med sin frånvaro.
Jag, Hultan mfl undrar nog bara hur det kommer sig att ni värnar om ert märke så hårt att det lätt blir patetiskt.
Observera att jag ALDRIG, iaf medvetet, haft synpunkter på själva motorcykeln Ducati utan bara förundrats över dem som äger en
Von Vettet skrev:Tackar för din observationsförmåga.... det står var å en fritt att tolka..men visst är det ett kvitto på var jag står i frågan italienska motorer
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|