Inte alls, med ett kugg mindre fram slipper man ryckigheten i lågfart på grund av för lågt varv.originaldrevningen skall vara det optimala har jag läst mig till. Den är ju inte särskillt svår o gasa upp på slangen original
Skickat från min SM-G930F via Tapatalk
Hur är det med modifiering av luftburken på 1100, har Ducati själva sagt något om att man tagit i för snålt storleksmässigt på insuget?
*Bumpar tråden*
Köp o sälj i all ära men är det någon som sitter på lite original Performance-delar såsom kolfiberskydd till kedja/sving/bränslepump/hälskydd/tank eller kanske en röd slavkoppling eller ett rött oljelock? Styrdämpare hade också varit av intresse ????
Jag har ett par DP backspeglar liggande, om det är av intresse.
Fick inte med någon haknyckel för att spänna kedjan på hojen. Någon som vet vart man kan köpa en lämplig?
Precis, så gör jag med.Behövs ej. Du kan spänna genom att dra i kedjeskyddet.
Livar upp tråden med en bild till
Någon som har monterat växellägesindikator på sin Hypermotard 07-09? Ville ha det på min förra och känner samma behov nu också faktiskt.
View attachment 443541
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|
Ny touch-instrumentering från KTM
KTM har lanserat en helt ny... |
|
ExploreBike: Gotland Grand National 2.0
Foto: Creativeflipp Gotl... |