Itacha75
V.I.F. min älskade vän Norton
Finns ett test från... tror det var MCN, där de testar HYM821 mot KTM990. De hade KTM:en som favorit, men kröp till korset och erkände att det är Duccen som gäller. Den. Är. Så. Mys.
Det enda dåliga jag kan säga om Hypermotarden är väl att alla brudar kommer efter en och vill ligga!
Och ligger man med den ena så får den andra reda på det och då blir det ett jävla liv!
Helt plötsligt så får man ett dåligt rykte bara för att man ligger runt
KÖP!
Har testkört 821an och blev som endel andra besviken på motorn. Tycker den är helt död i botten jämfört med Ktm.
Nej, nej, nej och åter nej! Den har inte dåligt vrid och motorn är ingen besvikelse. Du kan inte jämföra en hoj mot en annan och säga att den är slö i jämförelse, den har sina egenskaper precis som din hoj har sina egenskaper. Visst är det mer krut i din 990 SMR, men hur snygg är KTM:en i jämförelse? Jag var själv på väg att köpa en sprillans ny 990 SMR av sista årsmodellen ( tror det var 2013) tills jag provkörde den! Den kändes inte alls som en "motard" den kändes mer som en helt vanlig MC som såg ut som en motard, alldeles för tung och streetfighterlik. Och den har slutat att tillverkas av en anledning ( den föll inte många i smaken)! Om att kunna dra upp en hoj på bakhjulet ur kurvorna och att kunna powerwheela på tvåan är avgörande för köp så tycker jag att det är pinsamt, då skulle alla köpa en KTM 1290 och leva lyckliga i alla sina dagar.
Oj va arg du blev? Det är väl klart att jag kan jämföra en hoj mot en annan, e de inte de vi gör här? Att jag värdesätter motorn varför e de pinsamt? Kul för dig att du gillar din Ducce. Jag gillar min KTM.
Jag är inte ett dugg arg, jag var faktiskt väldigt glad när jag skrev inlägget
Jag tycker bara att det är pinsamt att man väljer hoj efter vilken som går lättast upp på bakhjulet.
Det är lite sandlådenivå.
Förlåt, då missförstod jag detta...En viktig sak med anabola motarderna tycker jag är maffigt vrid så de går på slangen ut ur kurvorna och de gör min hoj bättre.
Jag har faktiskt haft två. Saknaden är stor
Jaa, och som en sann Ducatist blir man lika förvånad varje gång den startarMan ler varje gång man går till garaget för att starta upp den.
SvinballDet är bara ett bonus om den startar
Annars är dom rätt trevliga att bara titta på!
View attachment 433654
Hur upplever du SP:n, känns den för hög eller?
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|