Ducati Panigale v2 minde väska bak/fram

Hårding

Keep ´er lit...
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Tatooine
Hoj
Ducati Panigale V2, KTM 690 SMC-R, Suzuki GSXR-600K1
Någon som har tips på en mindre väska man kan sätta baktill förslagsvis på bakkutsen för en Ducati Panigale V2? Söker mindre bakre väska för kunna åtminstone få med sig ett skivbromslås på löngre dagsturer för slippa åka med ryggsäck, male purse, bögslunga(inget ont menat).
 

Kurt-Olsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Jun 2004
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Virago 1100- 1997, Yamaha T7 -2022
Smutsa inte ner den urläckra designen med en väska där bak. Sätt hänglåset på bakre fotpinnarna på nåt sätt och ha sedan en magväska som ingen ser dig i. :)
 

gundj

Snygggubbe
Gick med
3 Sep 2019
Ort
-
Hoj
Ducati 900SSie, Multi 1000S DS, 1098S, Suzuki GSX1100EF -84 & Yamaha SR500 - 91
Jag skulle välja en tankväska med snabbfäste. Finns många tillverkare men Givi verkar inte ha till den modellen..
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Någon som har tips på en mindre väska man kan sätta baktill förslagsvis på bakkutsen för en Ducati Panigale V2? Söker mindre bakre väska för kunna åtminstone få med sig ett skivbromslås på löngre dagsturer för slippa åka med ryggsäck, male purse, bögslunga(inget ont menat).
Jag skulle rekommendera Kriega. De har en 5-liter stor väska som heter US-5. Sen skulle jag tro att det finns modellanpassade fästloopar, om inte så kan du säkert få dit universalfästen.
 

Coola Ola

Progressiv klassicist
Gick med
10 Nov 2006
Ort
I verkligheten, idag
Hoj
Hembygge, SuperSport 950S
Jag hade inte velat ha ett tungt lås som ligger i studsar inne i väskan och hamrar på tank eller kuts under. Går kanske att vaddera på nåt sätt förvisso.
 

Surtees

GGG grinig gammal gubbe
Gick med
17 Jun 2018
Ort
Kungälv
Hoj
BMW R1200GS 2017 BMW R1200S
SW-Motech
Hård botten, flera storlekar, den jag har rymmer skivbromslås, telefon, platta för stödet, solglasögon - och det är den minsta (Micro) Du behöver dessutom tankring för montering.
 

Hårding

Keep ´er lit...
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Tatooine
Hoj
Ducati Panigale V2, KTM 690 SMC-R, Suzuki GSXR-600K1
Du behöver utrymme för telefon för att ringa bärgare, kort för att betala taxiresan och kanske en läsk för blodsockret när besvikelsen blir för stor. Kul med ny hoj annars! Grattis!
Haha tackar…räknar kallt med att det går ät skogen så blir man kanske positivt överraskad. Modellen har ju flera år på nacken nu och barnsjukdomar borde vara ordnade.
 

Hårding

Keep ´er lit...
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Tatooine
Hoj
Ducati Panigale V2, KTM 690 SMC-R, Suzuki GSXR-600K1
SW-Motech
Hård botten, flera storlekar, den jag har rymmer skivbromslås, telefon, platta för stödet, solglasögon - och det är den minsta (Micro) Du behöver dessutom tankring för montering.
Tackar, där fanns ju lite att välja mellan.
 

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Jag hade inte velat ha ett tungt lås som ligger i studsar inne i väskan och hamrar på tank eller kuts under. Går kanske att vaddera på nåt sätt förvisso.
Jag har en handduk som utfyllnad vid behov i min US-5. En handduk är alltid bra att ha. (Ni som förstår referensen får en guldstjärna i kanten)
 
Nyheter
Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Eldriven sporthoj från Yamaha

Inlämnade patentansökningar...

Strängnäs Bike Show i sista stund

Strängnäs Bike Show är en a...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top