Ducati RR

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Hoj
2002 Yamaha R1
ahhhrrrggg, dax att sälja duken nu. får köra dit och dregla lite på den i mellandagarna

LowFlyer

Gick med
24 Aug 2005
Hoj
1098S '07, 749S '05, 750 SS.i.e '99
Sugit att sälja en hoj för nästa 600' och lägga upp en annons med så sunkig bildkvalitet, man tror ju det är ett skämt.

Oddjob

Bannad
Gick med
5 Mar 2005
Hoj
2010, Skakig 1000RR
Hmm.. 8mil till kristianstad?...

Det är värt det, bara för att få se den och klämma lite i smyg :Dq

addex

OFF
Gick med
10 Sep 2007
Hoj
hemlig
jaså nu finns den i sverige?
billig. just nu börjar man fundera om japanarna kan släppa sina gp hojar med:va
de där med att tafsa tror ja inte på kostar nog:D

Ari81

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2007
Hoj
Aha
jaså nu finns den i sverige?
billig. just nu börjar man fundera om japanarna kan släppa sina gp hojar med:va
de där med att tafsa tror ja inte på kostar nog:D

Nya zx10r kommer och piska den ska du se dessutom kostar den inte onödigt mycket cash.

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
ZX10an må va vass.. Men Desmon är fan het rätt igenom.. Sätt nån GP-stjärna i sadeln på dem och jag har svårt at tse bättre tider med japanen.

LiNiC

Performens
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
Ducati S4 monster, Suzuki Gsxr 1000 K4
:skrattaåt Jag skiter i vem som vinner, jag vill ha den oavsätt!!!! :dreglar
God jul på er!!:tomten

Ari81

Ny medlem
Gick med
6 Feb 2007
Hoj
Aha
Ett en sånär GPhoj kommer få stryk av en standard gathoj har jag väldigt svårt att se. Vad är så mycket bättre spec på Kawan?

En gp hoj för 600 tusen ja ni är ju allt lätt lurade de e bara en trimmad ducati med lite magnesium och kolfiber. Zx10r 200hk standard ja tänk om man slänger på lite godis som pc,slipon vipps så har man 200+hk :yoparty

Last edited:

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
En gp hoj för 600 tusen ja ni är ju allt lätt lurade de e bara en trimmad ducati med lite magnesium och kolfiber. Zx10r 200hk standard ja tänk om man slänger på lite godis som pc,slipon vipps så har man 200+hk :yoparty

Ja men alltså - 10an må ha effekten o vara fet men det är ju inte det det handlar om. Nya Corvetten har lika mycket effekt som Ferrari Enzo och kostar en femtedel så mycket. Men en Enzo är ändå så mycket fetare att det inte ens är någon match ;)

Nr:18

Snabbare än Don Queer
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR 1000

Om du på fullt allvar tror på 200 hästar i en standard gathoj så undrar jag vem som är mest lättlurad......

Nice_boy

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2003
Hoj
2011, BMW S1000RR
Allt handlar inte om HK visst kanske rakt fram, men det är desto svårare o få allt att harmonisera tillsammmans och där tror nog jag att moto gp replikan är lite mer exklusivare.. och kawan har inte 200hk i motorn det är 188hk sen försvinner mer effekt på bakhjulet...

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Om du på fullt allvar tror på 200 hästar i en standard gathoj så undrar jag vem som är mest lättlurad......

Det är inte bakhjulshästar givetvis. Årets zx10 och R1 uppges ha 175/179 hästar utan ramair och 185/189 med. 2008 års kawa ska ha 13 hästar till och de första testerna säger att det nog kan stämma. Landar isf på 188 hästar utan och nästan 200 hästar med ramair. Lär vara dryga 170 på bakhjulet på en bromsbänk. Hur som helst ett jäkla löd :)

Ducce uppger väl 188 hästar? Även det runt 170 på hjulet antagligen...

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln