allan ballan
Ny medlem
Låter spännande! Själv så har jag beställt ett MWR filter
Grymt! Upp med bilder när de är på plats!jag mailade wasp direkt så det e väl från australien. Resten av grejjerna blir nog från usa
Kittet
Vad gömmer sig under tanken?
KM filter och Power Commander monterad
Som den är nu
Planer för framtiden är bruna gummihandtag, brun sadel (mocka eller skinn?), Andra bromsar antingen brembo fyrkolvsok vilka jag redan har eller radiala bromsok. Nya fotpinnar och evt. Zard avgassystem.
Fantastiskt snygga hojar. Är det någon som har ett par original styrändsspeglar från Sport 1000 eller Paul Smart över? Letar efter ett par att sätta på min GT.
Vad gäller problemet med svällande tank så verkar jag ha råkat ut för det. Kul att jag verkar vara den enda i Sverige...
Jag fick det ökända slangproblemet på soppapumpen. När jag skruvade ner den så hittar jag en väldigt oroväckande bubbla inne i tanken. Jag skruvade tillbaka allt och kollar och nog har min tank svullnat lite med.
Det sägs att det bara ska bero på högt etanol inehåll. Men är endast tankad med shells v-power. nu har jag inte haft den ett år så jag kan inte svara för dom andra 5 åren.
Frågan är om man ska börja hetsa Ducati här i Sverige för att eventuellt få en ny tank?
Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
Uppdaterad Triumph Trident 660
Triumph har presenterar en ... |
|
Bike med Stark Varg på GGN!
Nu är vi på plats på GGN 2.... |
|
Nya Honda CB1000 Hornet presenterad
25YM Honda CB1000 Hornet ... |
|
SVT sänder Gotland Grand National 2.0
SVT Sport och Nordic Sport ... |
|
Sista finputsningen med Vargen inför GGN!
I söndags körde jag sista t... |
|
Stark Future ska erövra mc-världen och bildar team med Swecon i enduroklassikern!
Pressrelease, 2024-10-21, S... |
|
Energica i konkurs och upplöst
Energica är i konkurs och b... |
|
Kawasaki Ninja 1100SX uppdateras
Kawasaki har uppdaterat sin... |
|
2025 års Honda CB1000 Hornet
2025 års Honda CB1000 Horne... |