Plockade ut min Streetfighter V4 idag och är huuur nöjd som helst. Fy satan vilken hoj! Ja jag tycker det är lite klent med drag under 8000 varv och än så länge får jag ju inte gå över typ 7000 så man får ju inte testa ordentligt men den är så otroligt skön och lätt att köra och jag vet ju från att jag testade demohojen att det finns alldeles för mycket pulver över 11000 varv. Hade Mt09 innan och den känns klart starkare än SFV4 vid samma varvtal upp till 10K sen går SFV4 om med vad som känns som lite mer än dubbla. Det är alldeles för tidigt att skriva en kort recension på hojen eg men jag är iaf väldigt mycket mer än bara nöjd. För min del så tycker jag att dämpningen på V4 jämfört med V4S är minst lika bra om inte bättre på v4 när man inte har pillat någonting och jag kommer inte röra dämpningen då den känns helt perfekt. Jo och så den där lilla biten om försäkring. Jag fick 10684 på svedea helår. If skulle ha nära på 40000 för en sämre men typ jämförbar försäkring.
”Den här modellen kan endast trafikförsäkras” av svedea. Fick offert på märkesförsäkringen innan release på 32k/år.
38år Stockholm. 14000 är ju gratis! Ta 2.
Försäkringen jag har via Svedea går enbart att teckna via handlare, be din handlare kolla pris till dig
Det är den som är 32k/år. Märkesförsäkringen.
Det är den som är 32k/år. Märkesförsäkringen.
Det räcker gott med en Aprilia Tuono. Kostar mig 3900 i försäkring.
Kostar mig 1/3 av vad ducatin skulle kosta. Dead giveaway...
Ringde Svedea en andra gång, fick hel/hel för 12k
Pratade med en kille som visste vilken hoj det var.
Innan var det en tjej som ville ha 22k för trafik
Jag: 30 år, söder om Göteborg
Jag är av den fasta åsikten att har man inte råd att köpa/äga den hojen man vill ha så ska man fortsätta åka runt i sin sunkiga Volvo.
Det är inte bra för självbilden att åka runt på en hoj man egentligen inte vill ha bara för att försäkringen är överkomlig.
Även om SFV4S skulle kosta 2k i försäkring nu så är den ändå en sämre hoj är tuonon, enligt mig dvs. Fick min ”offert” av en ducatihandlare innan hojarna fanns i Sverige.
Jag är av den fasta åsikten att har man inte råd att köpa/äga den hojen man vill ha så ska man fortsätta åka runt i sin sunkiga Volvo.
Det är inte bra för självbilden att åka runt på en hoj man egentligen inte vill ha bara för att försäkringen är överkomlig.
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|