Ägge
Tutlurad
Yo! Går i tankarna att byta till helsystem och sitter just nu på det klassiska termi-sliponarna. Tänkte höra mig för om nån letar efter beggade termisar. Skicket är väll bra, använt kanske ca 1000 mil i skrivande stund och utan repor. Vet inte om man ska spara ECU'n som tillhör termisarna eller om man ska fixa nån powercommander etc, vad tycker ni som fixat helsystem? Går det att mappa om ECU'n man fick till termisarna eller ska man sälja termi-ecu'n med sliponen och fixa PC? Har inte hört mig för vad som är bäst för min del, hade tänkt att bänka den isf om man nu fixar helsystem så man får en finare gång på låga varv.
Är det så att någon är sugen att köpa mina beggade så kanske jag ökar på och köper helsystem tidigare än planerat ( slutet av juli ungefär) då jag vet jag får in lite cash då jag som sagt säljer vidare mina slipons.
PM går bra, eller så skriver ni här.
Är det så att någon är sugen att köpa mina beggade så kanske jag ökar på och köper helsystem tidigare än planerat ( slutet av juli ungefär) då jag vet jag får in lite cash då jag som sagt säljer vidare mina slipons.
PM går bra, eller så skriver ni här.