Lampan ska heta ry10w enligt owners manual, finns annars att beställa exempelvis här
Tackar!
Lampan ska heta ry10w enligt owners manual, finns annars att beställa exempelvis här
Jag har varit lite orolig för det där. Men jag tror inte något har hänt med min.
Du har inte bilder så vi får se hur det ser ut?
inget som jag har testat iaf. Är man så seriös med sin bankörning så man behöver QS så är väl streetfightern egentligen inte riktigt rätt hoj. Men ur ett rent prylperspektiv kan jag förstå dej, har också såna behov ibland...
Man är lite ha-galen när man såg de kosta ca 2000 kr. Och det är väll aldrig något som är "i vägen" på gatan, och är nog gött o ha om man nu vill köra några bandagar
Vart hittar du den för 2000:- ?
Har suttit å kikat på lite olika QS men om man kan få DP för 2k så äre ju ett givet köp.
Det jag ogillar mest med ducati är att det alltid är så snålt med information, men jag lyckades då komma fram till att den bara funkar på 2012> modeller
Däckfråga!
Det nämndes tidigare i tråden mo tips på däck men det kändes aldrig som att dendiskussionen tog fart.
Jag måste byta nu här lagom till säsongens slut.
Vad bör jag köra för däck?
Jag kör ganska mesigt fortfarande och ingen bana alls än, kanske nästa säsong.
Men jag vill ha ett par däck som håller så länge som möjligt givetvis och som passar min körstil (läs mesig).
Några tips?
Hoj hoj, vet inte om däckfrågan är löst för dig Johan men själv ska jag montera Michelin Pilot Power 3 tills denna säsongen. Körde med de förra året på min Monster 1100 Evo och var riktigt nöjd med de. Alternativ är annars Michelin Pilot Road 4 som oxå ska vara ett riktigt bra däck för landsvägskörning, kanske inget toppalternativ om du ska köra bana dock.
//Tobbe "Michelin frälst"...
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |