icko
Ny medlem
Maverick_ou812 skrev:2547576Här kommer det iallfall en Ducce som man inte bör svänga med...
Inte bör svänga med nä, för de gör de väl av sig självt ändå!!?
Maverick_ou812 skrev:2547576Här kommer det iallfall en Ducce som man inte bör svänga med...
¨Ducati for life skrev:2547621men fattar du så trögt - det var väl därför den tråden och antagligen flera andra trådar blivit stängda. Person angrepp och förlöjligande inlägg kan man väl kalla det. Så jävla trist att det alltid ska ta 5 minuter och så är det samma människor gång på gång som kommer och sänker nivån till långt under bältet. Du visar ju bara sanningen i vad hela den här tråden handlade om.
Tycker bara att det är synd och det är jag väl för i helvet tillåten att tycka?
Åter igen; du känner inte mig (tack o lov) du vet ju inte ett skit om mig (tack o lov) och ändå skriver du: Se till att få dig ett skjut så kanske du blir en skoj kille
Superlight skrev:2547389Håller med Bomullo
Triggerhappy skrev:2547602Holy... kolla tratten genom kåpan.
Snacka om annorlunda syn, ducce moddad för strippen !!
LiNiC skrev:2547656Den nakna sanningen
Triggerhappy skrev:2547680Cooool....varmt om magen antar jag
Tröja väger för mycket för den killen antar jag
matbr skrev:2547699Sitter och stickar ett par röda yllesockor som jag tänker ha utanpå stövlarna, får jag åka med er med dom på?
Kiwi60 skrev:2547763Håller alla japsägare om varandra? Borde det inte vara lika stort rashat mellan de olika japsmärkena?
Ducati for life skrev:2547362Uppenbarligen tycker vissa på forumet att debattera fritt får man inte göra och därför stängs tråden när det passar...
Håller med.... Denna sajt luktar ju kommunism....usch!!!
sandstream skrev:2547834Utan mig kommer den här tråden att bli skittrist.
Kiwi60 skrev:2547763Håller alla japsägare om varandra? Borde det inte vara lika stort rashat mellan de olika japsmärkena? Och hur är det mellan Ducati och Aprilia?
wonderwizard skrev:2548834Inte den heller ? bör man det med någon ?
inlägg)
Nja, egentligen inte. Sån't här är bara för RIKTIGT hårda hojåkare.Triggerhappy skrev:2547723Tar du emot beställningar på sockor inför julen ?? Kawa gröna tubsockor med kashmir ull på insidan ??
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|