Ducatiklubben VS Sporthoj 2?

• Thread starter Ducati for life
  • Start date

Var det bra att den förra Ducatiklubben VS Sporthoj? tråden stängdes?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .

icko

Ny medlem
Gick med
4 May 2003
Hoj
CBR1000RR & AT
Maverick_ou812 skrev:
2547576 Här kommer det iallfall en Ducce som man inte bör svänga med... :tungan
DSC08403.jpg

Inte bör svänga med nä, för de gör de väl av sig självt ändå!!?:confused:

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Ducati for life skrev:
2547621 men fattar du så trögt - det var väl därför den tråden och antagligen flera andra trådar blivit stängda. Person angrepp och förlöjligande inlägg kan man väl kalla det. Så jävla trist att det alltid ska ta 5 minuter och så är det samma människor gång på gång som kommer och sänker nivån till långt under bältet. Du visar ju bara sanningen i vad hela den här tråden handlade om.

Tycker bara att det är synd och det är jag väl för i helvet tillåten att tycka?

Åter igen; du känner inte mig (tack o lov) du vet ju inte ett skit om mig (tack o lov) och ändå skriver du: Se till att få dig ett skjut så kanske du blir en skoj kille
¨

Men Hallå: :va
Är du sann.
Här dog humorn....

Superlight skrev:
2547389 Håller med Bomullo :D

Kolla !! HUMOR :tummenupp

Last edited:

LiNiC

Performens
Gick med
30 Mar 2005
Hoj
Ducati S4 monster, Suzuki Gsxr 1000 K4
Triggerhappy skrev:
2547602 Holy... kolla tratten genom kåpan.
Snacka om annorlunda syn, ducce moddad för strippen !!

Den nakna sanningen

patterson_31P.jpg

WaynePattersonDyno.jpg

Ogre

påställd
Gick med
27 Sep 2004
Hoj
r6-02
snart kommer nog den här tråden att spåra ur så det kanske är dags att starta tråden Ducatiklubben VS Sporthoj 3?

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
matbr skrev:
2547699 Sitter och stickar ett par röda yllesockor som jag tänker ha utanpå stövlarna, får jag åka med er med dom på?

Du har ju ingen hoj så det blir ju knepigt oavsett du vill åka med sporthojsfolk eller Ducatifolk...
Fixa hoj eller tjeja:tuttar med ledig bönpall så löser sig nog resten :tummenupp

Tar du emot beställningar på sockor inför julen ?? Kawa gröna tubsockor med kashmir ull på insidan ?? :D

Iridium

DNF
Gick med
17 Sep 2006
Hoj
R1
Håller alla japsägare om varandra? Borde det inte vara lika stort rashat mellan de olika japsmärkena? Och hur är det mellan Ducati och Aprilia?

gixxer300

Ny medlem
Gick med
23 May 2006
Hoj
gsxr1000 k6
Ducati for life skrev:
2547362 Uppenbarligen tycker vissa på forumet att debattera fritt får man inte göra och därför stängs tråden när det passar...

Håller med.... Denna sajt luktar ju kommunism....usch!!!

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
sandstream skrev:
2547834 Utan mig kommer den här tråden att bli skittrist.

Tjaa - utan Dig och Triggerhappy torde nog trådarna bli aaningen kortare:)

Ducati for life m. fl. - jag tror nog att de flesta deltagarna och läsarna i dessa trådar av märkesretorik är fullt medvetna om att sakliga argument och jordnära värderingar av våra maskiners för- och nackdelar får sökas någon annanstans - t ex märkestrådarna.

Tror någon på fullt allvar att mullorna (*mullo) kommer att hänga på portarna för att tjacka K7 efter ett av TH:s sakliga argument?? Eller att Sandstream kastar sig över blocket för att jaga säsongens sista 748, omvänd och saligt troende på det vridmoment som hädanefter ger hans liv ny mening:confused:

Nope - i alla fall jag noterar att de flitigaste skribenterna i förra tråden ursäktat sina snedsteg och på nytt tar upp försöken att med mer eller (vanligtvis) mindre välunderbyggda argument hetsa sina "motparter" till oanade höjder! Det blir väl rätt intressant att följa:D

Och hur var det nu förresten - hade inte en twin ett sjusärdeles vridmoment, eller...?

IvarS

Medlem
Gick med
6 Mar 2004
Hoj
Ingen just nu
Kiwi60 skrev:
2547763 Håller alla japsägare om varandra? Borde det inte vara lika stort rashat mellan de olika japsmärkena? Och hur är det mellan Ducati och Aprilia?

Aprilia verkar inte ingå i den italienska familjen, motorn kommer ju från Rotax som gör själlösa motorer (som håller och är billiga i service) :rolleyes:

Jag var inne på Ducati först men hittade en hoj med likvärdiga prestanda och komponenter (Öhlins m.m) som Ducatis värstingar men till halva inköpspriset :tungan

wonderwizard

Tjuvjägare
Gick med
29 Oct 2003
Hoj
R1 2016
Maverick_ou812 skrev:
2547576 Här kommer det iallfall en Ducce som man inte bör svänga med... :tungan

Inte den heller ? bör man det med någon ? :tungan

(alla som känner mig & mavve, vet hur vi brukar hålla på, så ignorera mitt inlägg)

matbr

Vaddå såssiå #2304?
Gick med
12 Aug 2004
Hoj
Öh, hoj?
Triggerhappy skrev:
2547723 Tar du emot beställningar på sockor inför julen ?? Kawa gröna tubsockor med kashmir ull på insidan ?? :D
Nja, egentligen inte. Sån't här är bara för RIKTIGT hårda hojåkare.

Däremot letar jag prospects till mitt nya projekt i vilket jag ska införskaffa en byråkratkofta på vars rygg jag ska brodera den grymma texten "Ingen vill veta var du köpt din tröja", och sedan bära den över skinnstället på banåkningarna nästa säsong. (Undrar om jag inte skulle tråckla dit lite döskallar och några R här och där oxå...) Nåja, fler fruktade förslag är synnerligen välkommet.

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Grouphug everybody!!11 :mys

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...