Ducatiklubben VS Sporthoj?

Status
Ej öppen för fler svar.

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
sandstream skrev:
2535564
@amullo: Är du och emullo släkt? Tyckte jag såg i en annan tråd att ditt nick kommer från ditt riktiga namn.

Japp. Det är kanske därför som jag har något svårt att se det roliga i inlägget.

amullo = Anders Mullo
emullo = Eric Mullo
http://www.ducceklubben.org/klubbinfo/regioner/region.asp?ID=STHLM

Jag och emullo är bröder. Så speciellt orginella nick är det inte.. Men de funkar.. :)

//Anders

bsajanne

Först in i kurvan väljer spår!
Gick med
29 Jul 2003
Hoj
Multistrada 1100 -08
Fantastisk tråd... Har bilister samma åsikter om de som inte åker omkring i "deras" bilmärke? Kanske är det samma ironi/pajkastning/sandlådestuk om vilken kamera man har.
Nåja, jag har haft plastgrisar, dock bara 1 6 2 cylindriga, svensk hoj, spansk hoj och säkert några till. Nu kör jag italienskt. Jag trivs som fisken i sardinburken. Bra väghållning, bra bromsar, svag motor och billig försäkring.
De häftigaste hojupplevelserna jag haft var på en svensk hoj och en japansk hoj. Highland Outback (hysteriskt rolig) och Yamaha YSF -92 som var kraftigt trimmad. Bankörd gammal hoj. Yamman var dock alldeles för obekväm för mig. Fel storlek på mig eller hojen. Provade den i drygt 100 mil. Tack för det!
Äsch, lite kaffe på det här tror jag blir bra. Nu ska jag kolla filmen om polisen som blev frånkörd. Finns i filmforumet!

sandstream

Guest
Rigmor Mortis skrev:
2535592 Det finns bara en Superlight, och han är MIN :tuttar
Du kan vara lugn, jag är säker på min sexuella läggning och har inte för avsikt att förstöra ert förhållande.
(Skulle nog inte ens våga, alla som kör Ducati har väl kontakt med maffian?).

@amullo och emullo: Okej :tummenupp

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
amullo skrev:
2535580 Japp. Det är kanske därför som jag har något svårt att se det roliga i inlägget.

amullo = Anders Mullo
emullo = Eric Mullo
http://www.ducceklubben.org/klubbinfo/regioner/region.asp?ID=STHLM

Jag och emullo är bröder. Så speciellt orginella nick är det inte.. Men de funkar.. :)

//Anders

Jag tycker jag var orginellt, skämtet var ju nytt för mig !!:öga

Föresten så fick ni Mullor kollektivt representera Spaggeföreningen.

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Maverick_ou812 skrev:
2535448 Ska jag berätta en hemlis...?

Anledningen till att det blev Yamaha R1 i ERF-B är lika enkel och logisk.

1. Det är en vanlig hoj som är rätt billig i inköp då andrahandsvärdet på en R1gör den prisvärd. Detta beror på att markanden är översvämmad av kloka killar som vet vad som gäller. När dom sen upptäcker att tjejen vid korvmojjen faktiskt blev så impad av att se min "retta" och att hon betalar försäkringen och däcken mot att få fota alla mina wheelisar.

2. Det finns massor av reservdelar tillgängliga på marknaden då ovanstående killar faktiskt då och då försöker sig på konststycket att sätta personligt varvrekord på våra banor. Dom inser inte att den där superhojen dom sitter på har alldeles för mycket effekt (Speciellt gästspelande duccekillar)och bromsar som faktiskt funkar. Slutresultatet blir att dom hamnar i leca havet. Lyckliga ERF team kan handla Duccedelar och elda upp.

Kontentan: R1 är en superbra ERF hoj, körställningen är dock lite touring orginal så man får lasta på den lite rejsigare höjda fotpinnar och andra clipons, en effektivare bromspump och andra broms- och kopplingsgrepp är inte heller fel.

Kort o gott, en superb leksak som passar bra att ha i sandlådan ihop med hink o spade. :)

Vad e det du säger....:va

:D

sandstream

Guest
Triggerhappy skrev:
Föresten så fick ni Mullor kollektivt representera Spaggeföreningen.
Ja, de är ju de enda som kan komma med vettiga inlägg, de andras inlägg väger lika lätt som deras hojar, eller vänta nu.... :D

amullo

Italiensk Allroad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MTS1200s
Vad säger man..

vol240.jpg

Superlight

SDK #2003 & BoTT #41
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
Ducati 1050® by Hypertrick
Förresten, sa nån det? Men visst är det fånigt med tröja över skinnstället :näsblod

Chii

Med begynnande auktoritetsproblem
Gick med
14 Dec 2004
Hoj
Sååld
Superlight skrev:
2535676 Förresten, sa nån det? Men visst är det fånigt med tröja över skinnstället :näsblod

och det har då inte ducceägare, eller dom kanske måste avstå för slipstreamen efter japancykeln

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Superlight skrev:
2535676 Förresten, sa nån det? Men visst är det fånigt med tröja över skinnstället :näsblod

Er egen Mulla åker ju med tröja över stället.....töntigt som sagt :D

Den här killen verkar ju vara en stunt snubbe dessutom...åka utan att hålla i styret..feck va farligt :näsblod

Bifogat

• Tröja.jpg
    Tröja.jpg
    24.3 KB · Visningar: 53

Superlight

SDK #2003 & BoTT #41
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
Ducati 1050® by Hypertrick
Triggerhappy skrev:
2535748 Er egen Mulla åker ju med tröja över stället.....töntigt som sagt :D

Den här killen verkar ju vara en stunt snubbe dessutom...åka utan att hålla i styret..feck va farligt :näsblod

Det är han Pfeiffer va?

Triggerhappy

Måste man tvätta den?
Gick med
25 Apr 2003
Hoj
Hojlös
Rigmor Mortis skrev:
2535592 Det finns bara en *Superlight*, och han är MIN :tuttar

EDIT: ändrat till rätt Superlight

Ähum...ingen som gjort anspråk på din karl vad jag vet...inte här iallfall.

Tips: håll koll på Sandstream man vet aldrig med honom..om det hamnar en Suzukidekal på din *Superlight* så ansvarar jag inte för följderna :D

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...