DucaTIST :-D

Jennylu

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2007
Hoj
Yamaha R6
Volvo eller saab..
Vanlij eller choklad..
Läder eller goretex..
Kuk eller fitta..

Samma gamla diskussion av folk som fäktar för sitt eget utan att ha testat och gör sig roliga över andra stereotyper utan att inse sin egen begränsade syn.

Vad skönt det är att det inte bara finns hojar som försöker passa alla, vad slätstruket allt skulle vara. Jag testar gärna lite olika, nu har jag faktiskt köpt en ducati men den enda erfarenheten jag har än så länge är hur hjälpsamma alla i klubben är. Det skulle också var kul med en grusbusare och en 70-tals chopper, kanske en caferejser också...

Hela den här diskussion är lite som när en bög försöker övertyga en straight kille att testa att bli tagen i baken

"Men ååååh testa en gång iallafall, det är askönt och kolla vad stora händer han har!"

Eller om man vill det omvända. Få min homosexuella skogshuggarkompis att dreggla över en djup urringning på en uppushad blondin.. svårt.

Vilka UNDERBARA liknelser!! Allt klarnar ju totalt nu!

Badsituation

Ny medlem
Gick med
21 Sep 2008
Hoj
Dnepr
Blev ju uppenbart att en del känner sig sårade i tråden... Det var faktiskt bara en rolig grej om ett roligt ord. Sen spädes det ju på och blir pajkastning förstås (det är lite roligt också men alla tycker ju inte det) Jag tar inte livet av mig för att någon skojade om R6.an som böghoj, det är ju bara roligt när folk retas lite. Vi åker väl alla för att det är roligt! Men man fnissar ju lite inombords när det sitter gubbar och berömmer sina nya höga stora fina framrutor på customhojar, nya fransar som fladdrar i vinden och nya blänkande läderväskor... För dem är det sååå ballt och manligt, för mig är det otroligt skojigt, jag skulle aldrig känna mig bekväm med sånt :) Är väl alltid så att när man retas så retar man ibland fel person.

Ha så kul hela sommaren med era hojjar, hoppas på flera härliga bandagar och superväder och KÖR INTE OMKULL!

Ducatist, HAHA vilket otroligt fjantigt jävla ord :D
Jag har aldrig hört eller sett det innan men efter att ha läst denna tråden får jag för mig att det är italienska för "otroligt lättstött nippertippa", eller nåt sånt...

Geggamoja

Gick med
12 May 2009
Hoj
Ducati Fika Racer
WHAT???? EEEH nu fattar jag inte riktigt... jag är väldigt nöjd med mitt. Det var väl fortfarande DucaTIST som är så jävla kul. Det verkar inte gå in hos alla. Sen ger jag givetvis tillbaka när det blir pajkastning, jag vill fan inte bara ta emot utan att få kasta tillbaka ;-)

128720100970295688.jpg

sportbike

Guest
Fan va känsliga alla dukCatiSter verkar va då, måste man försvara sitt val av hoj kanske man inte är säker på att man valt rätt, eller?

edit:R6 suger :)

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Precis + Alla som kämpar med birkenstock o klor för o komma upp ur fåntrattsträsket sjunker bara djupare som vanligt...

Pedro

Hårdare än ett frukostägg!
Gick med
3 May 2007
Hoj
KTM 250 & 660
Jag tycker att vi enas om att;

* Radfyra är gej
* Trea är överskattat
* Twin är gubbigt
* Stånka är manligt

Blev det rätt nu eller?

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Jag vill okså bli ducatist :D sätt några heta 999 som kört igenom samhället här o älskar ljudet, formerna :yoparty

Men får nöja mig att vara Hondist så länge :död

dahlgren

Gick med
9 Jun 2008
Hoj
ZX7R
Det är väl lika trångsynt att säga att "polaren testade en R6:a och säger det var den bögigaste hoj han provkört". M

Fast ER6 skrev jag. Nej jag menade såklart inte att alla som kör en sån hojj är homosexuella. Men det betyder ju inte att cykeln är straight.

http://www.youtube.com/watch?v=EDv-L4eTwnA&feature=related

Jennylu, ring så grinar vi tillsammans. Jag vet att det kan vara tufft ibland

Jennylu

Ny medlem
Gick med
1 Jun 2007
Hoj
Yamaha R6
Fast ER6 skrev jag. Nej jag menade såklart inte att alla som kör en sån hojj är homosexuella. Men det betyder ju inte att cykeln är straight.

Jennylu, ring så grinar vi tillsammans. Jag vet att det kan vara tufft ibland

Ja vad gulligt av dig (gulligt är väl manligt, ha ha ha). Fast jag grinar inte än, jag står stadigt med en r6 mellan låren ;-)

Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring