EST
mOngoPuttSÄr...
Lite spackel och färg på det där bara! Ser bra ut.![]()
Tack men vilken färg??????
Kollade med Duccemeken ska inte va nån fars med vatten å tändspolarna ,man kan silicona anslutningarna lite så de får vara där hehe.....
Lite spackel och färg på det där bara! Ser bra ut.![]()
Tack men vilken färg??????
Kollade med Duccemeken ska inte va nån fars med vatten å tändspolarna ,man kan silicona anslutningarna lite så de får vara där hehe.....
Jag är ju en sucker för svart. Din Ducce påminner väldigt mycket om den här Guzzin, speciellt kanske lyset.
Den var riktigt snygg som fan men har ju svart mc redan känns lite trist sen tänkte jag ha kvar bronsfärgen på ram & fälgar. Däri problemet vad fan passar till det. Men polarn ska fixa i PS så att jad enkelt kan byta färger på det som ska lackas....då kanske det ger sig.....
Den var riktigt snygg som fan men har ju svart mc redan känns lite trist sen tänkte jag ha kvar bronsfärgen på ram & fälgar. Däri problemet vad fan passar till det. Men polarn ska fixa i PS så att jad enkelt kan byta färger på det som ska lackas....då kanske det ger sig.....
Jag är ju en sucker för svart. Din Ducce påminner väldigt mycket om den här Guzzin, speciellt kanske lyset.
Svart + brons är ju nästan som svart + guld och det är ju typiskt klassiska race färger.![]()
Håller helt med!
Är min "setup" idag på hojjen, kommer dock att byta än mer år kopparhållet.
Kör på det för fasen!
Är det Ducce orginal tillbehör cliponnen???
Nej.. Var någon eftermarknadsfirma som hade dom styrkronorna. Annars så har Ducati kaemna i tyskland snygga höjda clipon för den gaffeln. Förmodligen billigast/bäst. Du kan ju alltid slå en signal till Biscayah i alingsås och hör med dem.. De har MASSVIS med grejer till ducce och har varit i branschen i säkert 20 år.
Vart är bärsen?
Bara en sån grej!
Hade ingen pilsner hemma så det blev gin..![]()
Nu har jag fått 1:a seriösa lackförslaget:
Slipa bort det mesta på tanken & få den rostig
Matta ner framskärmen
Laga flyscreenen så det syns eller laga med alu & popnit
Kommer se ut som man hittat den i ett träsk eller nåt eller vad tror ni?????
Får väl lov att hålla med Panzaa lite, fast inte för att jag ogillar ratbikes utan för att det inte skulle passa på monstern. En gammal sur oljekokare till Gixxer är bra ratbike-material, men inte en modern twin.
Nu har jag fått 1:a seriösa lackförslaget:
Slipa bort det mesta på tanken & få den rostig
Matta ner framskärmen
Laga flyscreenen så det syns eller laga med alu & popnit
Kommer se ut som man hittat den i ett träsk eller nåt eller vad tror ni?????
Jag tycker det låter alldeles utmärkt. Sen är det väl skit samma om folk vill kalla den för "Ratbike" eller inte. Vet ju att du har en ganska... eh... "personlig" stil på ett par av dina andra hojar och de är ju onekligen jävligt hårda. Kör på bara.![]()
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!