Lundberg skrev:Nyfiken fråga vad kostade PW80 min grabb är fyra blir fem i feb och också helt galen i hojar! Jag kan knappt ta fram mitt ställ förens han sitter bakpå hojen. Jag började kolla cross banon i närheten men nu är ju säsongen över så det får väl bli till nästa år!
//Lundberg
Vargen skrev:Köp inget med för mycket effekt i bara.
-
-
Man har ganska dåligt samvete då och och modern var inte glad .
Med facit i hand skulle jag köpt nåt snällare till han och han kör fyrhjuling nu istället för crossen vägrade han köra på mer
speedhammy skrev:2562406Oj, det skulle nog inte funka på min kille. Han skulle skita i att han inte får gasa, och passa på när han tror att jag inte ser. Han lärde sig cykla 2-hjuling efter två dagars envist kämpande med krascher in i väggar, stolpar, träd, grushögar, bommar... you name it. Bromsa var ett senare kapitel, han lärde sig styra ganska fort iaf Nu cyklar han över trottoarkanter och stenar mm och hoppar och det bästa han vet här hemma är en brant lerig grässlänt. Hans första mc får inte gå så jättefort
Nu blir jag oxå sugen... Fick precis reda på att jag ska köra upp på en 650 DR i vår efter två veckors körskolekurser... hehe... kanske ångrar mitt val av mc sen...
-Rosen- skrev:fanken, när man läser denna tråden så känns det som att ens föräldrar har prioriterat fel
Blip skrev:2564798Själv köpte jag en PW 50 till dem. De har åkt en gång och sen har de inte frågat efter det igen
Ap, ap, ap, ap akta dig för vad du säger, att smutskasta oss i hockeypappamaffian gör man inte ostraffat. Du anar inte vilka förgreningar, kontakter och organiserade garden vi har.speedhammy skrev:2564264Jag tror föräldrar nästan alltid prioriterar fel. Föräldrar går ofta efter sitt eget intresse och försöker föra över sin dröm på barnet. Det är jättevanligt. Se bara på alla galna "Hockey-pappor" som blir avstängda från matcher mm för att de inte kan bete sig sportsligt. Men man kan ju ändra det och lyssna på sina barn så kanske de lyssnar på sina barn sen. Jag är övertygad om att det funkar så.
Spider skrev:Ap, ap, ap, ap akta dig för vad du säger, att smutskasta oss i hockeypappamaffian gör man inte ostraffat. Du anar inte vilka förgreningar, kontakter och organiserade garden vi har.
Och vad kommer den killen att göra typ när han får fjun på överläppen, inte lira hockey i alla fall. Snarare hänga i centrum, röka och dricka bira. Sen får tjejen hans plocka upp honom ur rännstenen, torka spyor och se till att få upp honom på bussen hem.speedhammy skrev:...Eller som en kompis gubbe vars egen hockeykarriär slutade innan BJ. Han kör stenhårt med grabben för att han SKA bli en ny foppa. Killen tränar trots skador och sjukdom... DET är sjukt. Han lever sin dröm genom grabben.
Gnutten skrev:2561846Du har ju åsätra banan utanför Åkersberga!
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|