Gula faran skrev:
Stockholm MC varuhus service avdelning bytte sist!!! så jag har inte en aning om vad de hällde i för variant.
På Cleasssons när jag skulle köpa olja, fick jag klipska frågor som är den hel, halvsyntetisk etc... Vilket jag naturligtvis inte kunde svara på.
Lämna in för service är lite dyrt för kassan just, så det var därför jag tänke "kolla" sakerna själv. Annars är Mitonga ett bra alternativ.
Nu får jag ju en svart 600 i reserv....... undra hur fort den går
Okej, när jag skulle lämna min cykel på service när jag köpt den så frågade jag Mitonga vad dom stoppade i för olja o då sa dom att det är delsyntet. Då undrade jag om det verjkligen räckte för en sportig o tuff cykel som jag har. Babbis log mest o sa att jag skulle köra hårt som fan om jag skulle behöva bättre olja än den, så jag kör på delsyntet. Det borde väl din hoj också klara sig på då.
hade jag varit du hade jag ringt Babbis o kollat, och eftersom han är så hygglig att svara så snällt så hade jag köpt hans olja också...
Den svarta cykeln hade inte jag vågat köra på vanlig väg. Den cykeln är besudlad med otur. Kolla bara hur mågna gånger ägarna blivit av med KK ...