RJ
God & glad kexchoklad!
Ja så här gick det: http://www.mortec.se/page.php?50
Tack! Kul att ni gillar det som skrivs även om det innehöll en del konstigheter...Kul läsning Roger & lycka till med framtida race![]()
Tack! Du körde ju själv som en demon!Du är duktig på att skriva underhållande texter![]()
Nå vem var raceprofilen, han som fick dig att hosta upp filmjölken...![]()
Skulle jag ta med allt som hänt blev jag ju hursomhelst tvungen att censurera. Kan väl nämna så mycket att efter racet på söndag (på lördag också) skulle hojen stå i parc farmé, alla utom min mek verkade veta att racehojar saknar stöd. Gissa om det var skönt att stå med en hoj som visade 104 grader på tempmätaren iförd skinnställ och hjälm detta efter målgång då man var lagomt mör. Tillslut stod jag ensam med min hoj, nja helt ensam var jag ju inte utan det stod ju 30 andra hojar runt omkring mig som var lika varma som min. Skillnaden var att förarna till dessa hojar redan satt i depån med en isglass och massor med vatten.hmmm
och ni som tror på allt RJ skriver glöm det![]()
han "ljuger" och förskönar he he
undra om det kommer en RJ the true story![]()
![]()
tack för en trevlig helg![]()
Skulle jag ta med allt som hänt blev jag ju hursomhelst tvungen att censurera. Kan väl nämna så mycket att efter racet på söndag (på lördag också) skulle hojen stå i parc farmé, alla utom min mek verkade veta att racehojar saknar stöd. Gissa om det var skönt att stå med en hoj som visade 104 grader på tempmätaren iförd skinnställ och hjälm detta efter målgång då man var lagomt mör. Tillslut stod jag ensam med min hoj, nja helt ensam var jag ju inte utan det stod ju 30 andra hojar runt omkring mig som var lika varma som min. Skillnaden var att förarna till dessa hojar redan satt i depån med en isglass och massor med vatten.
Hur gick då? Jo min depågranne fattade allvaret och hämtade mitt stöd.
Undrar Ni vad min mek heter, sådant kan ju vara bra att veta om ni ska anlita honom i framtiden. Kasta om bokstäverna i ordet Turbo så har ni kommit lösningen nära...
![]()
Blir inget EM för mig tänkte slåss med knivar istället! Åker till Finland för att köra ERF på Kemora. Men vi syns så klart nere i Skåneland i augusti.Tyckte du det var varmt där uppe. Vänta då bara tills du kommer hit till tropikerna. Dock har knudan rätt dålig väderstatistik än så länge i år. Jag har varit där på två träningar och det har spöregnat bägge gångerna Men det är klart man är ju inte gjord av socker så det var bara att gasa.
Kul rapport. Ses vi på EM 25-27 Juli eller?
Fredrik
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |