Dumpad

Küngen1

8 Superbike
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
BMW S1000RR
Gottis skrev:
Jag förstår mig inte på tjejer....jag och min Caroline har haft det lite jobbigt men nu har allt vart bra den sista tiden vi skulle ut ikväll och ta några öl umgås och bara mysa i det vintriga Göteborg.

men 30 minuter innan vi skulle åka så kom dom där orden man aldrig vill höra

"Det funkar inte jag ser ingen framtid för oss tillsammans"

jag vet att jag har lagt ner mycket tid nu på RR satsningen men hon har alltigt kommit i första hand :)

ledsen att jag nämner det här men kände att jag behövde skriva av mej :(

nu får man satsa hel hjärtat på säsongen som kommer och bita ihop..även om det är lite jobbigt nu arbetslös och dumpad

Tack för mej just nu iaf tar en liten time out ett tag nu iaf no more spamming from gottis ;)

//Micke
Ajdå! tråkigt att höra :(
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
synd, sånt är irriterande.

även om man gör slut så har man ju haft en trevlig tid ihop innan.
tycker du ska kräva en anledning, ta en fika eller whatever och snackar om saken, jag skulle iallafall vilja veta varför osv.

//Micke - som för cirka 1-1½ månad sen blev ihop med en Caroline :jisses
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
HanneZ skrev:
Det tycker _inte_ jag.

skulle du inte vilja veta varför?

okej, att kräva det låter hårt, inte så att man måste ställa sig öga-mot-öga och ställa frågan rakt ut direkt, utan ha en diskution om det osv.
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Det låter tråkigt.

Hoppas att du har nån att prata ut med. Se till att inte vara så mkt ensam då grubblar man bara ner sig.

Mark
 
Last edited:

HanneZ

Avställd
Gick med
6 Apr 2005
Ort
Linnégatan
Hoj
R1 -05, XJ -97
Werzion skrev:
skulle du inte vilja veta varför?

okej, att kräva det låter hårt, inte så att man måste ställa sig öga-mot-öga och ställa frågan rakt ut direkt, utan ha en diskution om det osv.
Det där låter lite lågstadie i mina ögonen. Hon har ju sagt varför, det va ju just dom där orden som han skrev att han inte ville höra. Oftast får man väl bara en känsla av att man inte vill längre, det kanske inte är så lätt att sätta fingret på exakt vad det är.
 

pogo

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2005
Ort
Sverige
Hoj
ER-6n -09
Gottis: Tråkigt att de hände, förstår hur jobbigt det känns... tyvärr...!

Werzion skrev:
skulle du inte vilja veta varför?

okej, att kräva det låter hårt, inte så att man måste ställa sig öga-mot-öga och ställa frågan rakt ut direkt, utan ha en diskution om det osv.
Jag håller med HanneZ på sätt å vis, man vill egentligen inte veta varför!
Jag blev själv dumpad för ca 8 månader sen, tog 1 halvår innan jag fick redan på varför det blev som de blev.
Men okej, innan jag fick reda på det ville jag jätte gärna veta, efteråt kunde det kvittat!
Å andra sidan, man kanske kan ta lärdom av påhoppen och göra sig bättre!?

EDIT: Efter att ha läst Hannez inlägg precis ovanför så håller jag med honom ännu mer. Hon sa att hon inte ser en framtid tillsammans med honom, det var anledningen i sig, kärlek är svårt att kämpa fram, tyvärr!
Men som sagt, kanske kan man ta lärdom av "varför" för att kanske bättra sig i framtiden, om nu problemen ligger hos den dumpade? Vad vet jag...

// Peter
 
Last edited:

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
mjoo, att få reda på varför förändrar ofta inget, men känns ändå bättre att få reda på varför (tror jag).

den klychan att inte ser någon framtid känns som att säga "jag gillar inte <insert valfritt substantiv>", det är information men knappast informativt (wehoo, där lätt jag smart hehe)
 
Nyheter
EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Top