Dumpad!

Esquire

Möjligen en smula excentrisk emellanåt.
Gick med
2 Oct 2003
Hoj
NV 70 Hobby -54, Bastard Bulldog -03 (inlöst)
IronMike skrev:
2632316Vad mkt du bidrar till tråden. Kanske så att du aldrig haft en tjej/eller ens haft sex för den delen, lillpojk, klaga hos mor din istället.
:hihi :tummenupp

Japps

Våga? Vad ska man våga???
Gick med
26 Jul 2005
Hoj
GSX-R 750
Äääähhh... kom igen nu Pilip :) Let bygones be bygones o kom in på jobb o meka lite Volvosar

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
IronMike skrev:
2632316 -

-

-

Vad mkt du bidrar till tråden. Kanske så att du aldrig haft en tjej/eller ens haft sex för den delen, lillpojk, klaga hos mor din istället.

:mad: :7peta :kulspruta :machinegu

Och vad exakt tycker du att du tillför tråden med ovanstående skrift? Trakasserier kan du ta via PM.
:tummenupp

Jönsson1

Ny medlem
Gick med
29 May 2004
Hoj
En lagom stor.
Pr0bz skrev:
2631913 Jag va helt depp i 2 veckor. Sen efter ungefär 1½månad låg jag där med en mycket snyggare 4 år äldre modell, samtidigt som man fick "ja vill ha dig tillbaka sms" från exet. Livet går vidare.

Hehe.
"nää tyvärr jag har en ny bättre tjej nu" :D

smallsocks

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2006
Hoj
HD superglide sport
Rignell skrev:
2631671 Hej...
Någon som har ett bra tips om ens flickvän gjort slut?
Skulle verkligen behöva lite uppmuntran...

De flesta förhållanden kraschar vid höst o vinter tiden, alla speciellt vid januari enligt nån gammal undersökning (bra källa.)
så tänk att hon blev lite nojig och blablabla och sedan när våren kommer när du drar ut med bågen kommer hon ha ångrat sig men då mår du bra igen... skadeglädje kan hjälpa...
förhastat beslut dvs.

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
Jösse skrev:
2632434 Hehe.
"nää tyvärr jag har en ny bättre tjej nu" :D

Tog en bild på henne naken. Skulle skickat den, "nej jag är upptagen, sluta störa mig" :tuttar :rolleyes:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Nursey skrev:
2631759 Kan vi inte ha en sticky för nedbrutna kärleksförhållanden? Menar det inte sarkastiskt eller taskigt men det kommer massor av sånna trådar..bara en tanke:pannkyss

Vänta bara tills det är din tur. Då vill du nog gärna ha en egen tråd.
Betr stickys..... man kan inte ha stickys för allt.:tungan

Det mesta har redan skrivits/avhandlats på SH. SKulle man ha stickys (låsta dessutom) för alla topics så skulle forumen snart gå i graven..... :p

Nursey

Utan lem
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
Svart Bandithona
Starstriker skrev:
2632738 Vänta bara tills det är din tur. Då vill du nog gärna ha en egen tråd.
Betr stickys..... man kan inte ha stickys för allt.:tungan

Det mesta har redan skrivits/avhandlats på SH. SKulle man ha stickys (låsta dessutom) för alla topics så skulle forumen snart gå i graven..... :p

Du..det har varit min tur flera gånger..men jag skulle inte lägga upp det här. Det är inget fel i att göra det..alla är olika men jag har turen att ha en massa människor runt mig jag kan prata om sånt med. Alla kanske inte har det.
Jag menade mer att en sticky kunde innehålla råd man kan läsa och se att andra gått igenom samma saker..mer för enkelhetens skull..men så skrev jag ju ca 2 inlägg senare att jag insåg att det var en dum idé.

PS: det var verkligen inte något illa menat mot trådstartaren. Hoppas det fixar sig, vet hur ont det gör :krama

Last edited by a moderator:

FreddaGädda

Guest
Pr0bz skrev:
2631913 Jag va helt depp i 2 veckor. Sen efter ungefär 1½månad låg jag där med en mycket snyggare 4 år äldre modell, samtidigt som man fick "ja vill ha dig tillbaka sms" från exet. Livet går vidare.

Fint att hon kunde se förbi det förvridna anletet, AGA-kepsen och skyddglasögonen..

Pr0bz

Sporthojsnörd
Gick med
11 May 2004
Hoj
Dunderkatt & eN gamal sLiten Enessärr
FreddaGädda skrev:
2632906 Fint att hon kunde se förbi det förvridna anletet, AGA-kepsen och skyddglasögonen..

Jag vet, hon såg insidan av mig.

Bifogat

• Meee.JPG
    Meee.JPG
    11.9 KB · Visningar: 56

Rignell

Guest
smallsocks skrev:
2632478 De flesta förhållanden kraschar vid höst o vinter tiden, alla speciellt vid januari enligt nån gammal undersökning (bra källa.)
så tänk att hon blev lite nojig och blablabla och sedan när våren kommer när du drar ut med bågen kommer hon ha ångrat sig men då mår du bra igen... skadeglädje kan hjälpa...
förhastat beslut dvs.

Ja precis... När våren kommer löser sig nästan alla bekymmer! När man vrider om "rullen" tycks allt bli mycket bättre :)

Rignell

Guest
Japps skrev:
2632358 Äääähhh... kom igen nu Pilip :) Let bygones be bygones o kom in på jobb o meka lite Volvosar
Vet inte hur man citerar från två håll i samma inlägg, så det fick bli en till.

Har jag sagt det? Jag har tackat ja till jobb på Bilia nu... får se om jag kan hoppa in efter studenten. Skulle Daniel köpa din gixxer?

Ps. Tack för alla inlägg, känns bra när folk kan ge sig tid att svara på ens problem. Tack!

Homo

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2006
Hoj
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet
såja dra iväg ett par porriga sms nu till hennes polare

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Hoj
-
Du har blivit befriad från en otroligt energi- och tidskrävande verksamhet med minimal sannolikhet till motsvarande utdelning eller vinst.
Så vad har du tänkt göra med all tid och alla möjligheter som står för dörren?Knappast längta tillbaka till reccesion och begränsningar....eller?

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy