Kan väl skriva en recension om någon vill veta.
Har två CBR600RR i familjen, en med Sportsmart (de gamla) och en med DP211 (Endurance bak och medium fram) och har kört med den sättningen i två säsonger både gata och bana. Jag kör oftast i mellangruppen och är hyffsat mjuk på både gaspådrag och inbromsning. Fjädringen och dämpare är inställda för bana på den med DP211.
Sportsmart på bana, slits mer om man använder däckvärmare. De slits också mer om man har kalltryck under 2,4. Annars funkar de helt ok, men kan tendera till släpp när det blir extremt varmt.
Sportsmart på gata. Finns inget att tilläga, det är bra på allt i alla väderlekar och temperaturer.
DP211 på bana, funkar utmärkt med 2,1 fram och 2,2 bak i kalltryck och alltid däckvärmare. De funkar även utan värmare men jag
gissar att det sliter mer. Fästet är detsamma med eller utan värmare när de väl uppnått arbetstemp. Är en äkta 'solskensåkare' så hur dessa är i regn på bana vet jag ej.
DP211 på gata. De har spetsigare profil än Sportsmart vilket gör hojen mer lättstyrd (alternativt mer orolig). Lite halkigare när det är kallt i marken eller regn men absolut inte livsfarliga som 'riktiga' racedäck. Spårdjupet är någon mm sämre jämfört med Sportsmart men jag har lyckats hålla liv i dem +500 mil.
Detta är min personliga åsikt och på andra hojar, mer effekt och annat körsätt kanske inte upplevelsen är densamma som min.