Dvd-brännar strul...

Stephen

Action figure sold separately
Gick med
15 Aug 2003
Hoj
Letar ny...
HAr precis inhandlat en dvd-brännare och ska bränna ondskan men brännaren vill inte bränna .img filen. Någon som vet vilket program jag ska använda?? :va
Filmen är ju rippad men den villinte bränna.. Det säger bara ett det är ett okänt format.....

Crash

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki Dr 750 BIG
Stephen skrev:
HAr precis inhandlat en dvd-brännare och ska bränna ondskan men brännaren vill inte bränna .img filen. Någon som vet vilket program jag ska använda?? :va
Filmen är ju rippad men den villinte bränna.. Det säger bara ett det är ett okänt format.....

Jag köe ett prog som heter "stomp reckord now" dvd decrypter funkar åsså bra, nero kan osså funka bra, finnes även alcohol120% ... jag andvänder alla dessa prog o funkar fin fin dvddecrypter tycker jag funkar bäst

Crash

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
jag använder nero & isobuster

Isobuster backar upp img filen och nero bränner de uppackade filerna.

eisbaer

Pucko
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB450 '86
Stephen skrev:

Ulead DVD MovieFactory tar img om jag inte minns fel!

Zam

jensen.nu:929
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda VTR SP-2, BMW R nineT
En annan variant är att mounta i daemon och sen välja copy dvd i valfritt program

Coola Ola

Guest
När du bränner i Nero, använder du File/Burn Image... ? Om du inte gör det så är det förmodligen därför det blir fel. Sen kan det vara att du har en för gammal version av Nero som inte stöder DVD-bränning. Före 5.5 stödjer inte DVD iaf.

Virtuos

KEWKEN!
Gick med
7 Oct 2003
Hoj
ZX-7R -96, ZX-9R -01, 701E -17, 690RFR -09, HQV FE250 + FE350
Jag har alltid använt Stomp Record Now MAX. Funkar perfa.
Men det finns som sagt många andra alternativ som säkert fungerar lika bra.

Skalman

Köpenhamn > Stockholm
Gick med
12 Aug 2003
Hoj
929, svart/silver
Coola Ola skrev:
När du bränner i Nero, använder du File/Burn Image... ? Om du inte gör det så är det förmodligen därför det blir fel. Sen kan det vara att du har en för gammal version av Nero som inte stöder DVD-bränning. Före 5.5 stödjer inte DVD iaf.

Tillägg: Om du ska köra Nero version 6, se till så att du har den senaste uppdateringen. Det fanns en rejäl bug i 6.0.0 som gjorde att man riskerade att radera hela hårddisken, när man tog bort filer från listan som skulle brännas. När man deletade dem från listan, deletades de från hårddisken... Detta fixades i 6.0.15

Nyheter
Längre bakstänka för R 1300 GS

Det tyskbaserade företaget ...

Längre bakstänka för R 1300 GS

Svingarmslagringen, svingar...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glansk från BigTwin o...

Vi breddar tidningen ytterligare!

Björn Glans från BigTwin oc...

Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...