Liwa1
Supermedlem
Biifer skrev:
Fast jag vill inte dit om hunter kommer... Då kommer det ju se ut som om jag har en sparkcykel
Äh...det är inte hojen det beror på ute på vägen sen utan föraren och Hunter är väl inte den snabbaste
Hej Hunter
Biifer skrev:
Fast jag vill inte dit om hunter kommer... Då kommer det ju se ut som om jag har en sparkcykel
Det trorkar ju redan upp. Blir fint te kvällen ska du se.Triggerhappy skrev:Jag fyller på Åkersberga ledet....om det lättar lite bland molnen...
Biifer skrev:Snart är det dags! Kedjan är smörjd, hjulagerna är nyfettade och ett nytt tändstift. Bäst när det gäller
Har inte du en 4-taktare, duvet en såndär som aldrig krånglarQwerty skrev:Kontring
Oljeslangarna passar inte, har inte nya stift än, kedjan är för spännd måste släppa, oljan runnit ut på golvet sedan olika tester med kylare. Fast nu är hålen pluggade(undra hur varm han kommer bli) avgassystemet passar skapligt, olja ska köpas. Ja inte blev det någon bänkning här inte. Om det inte sker ett mirakel i garaget i kväll så man hinner dit. Vore lämplig sträcka att köra för att köpa nytt oljefilter och kunna testa satt allt lirar.
Vilken tid var du där? Hade ju allt varit kul att få se ditt "monster"andersson turbo skrev:Ja va där 376hk 1,1 bars laddtryck
Biker66 skrev:Andersson:
-Jaja, hästar hit å hästar dit, vad är väl det??
Själv passade jag på att testa mitt öppna sidewindersystem, tror inte du slog mina decibel iaf !!
Tack för senast förresten !
sandstream skrev:Jag är rädd för att krympa i regnet (kanske iofs inte skulle skada) så jag stannade hemma och tittade på en bra film istället (The Lady Killers med Tom Hanks)
andersson turbo skrev:Vadå köra hoj jag stoppa min bak i skåpet hehe den blev inte ens blöt
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |
|
MV Agusta återtar full kontroll
MV Agusta har bekräftat att... |
|
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |