Dyr frakt på dina filmer?

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Är det inte i mesta laget med 75:- i frakt på en dvd? dvderna är väl inte dom billigaste från början, är det rimligt att ta 75:- i frakt?
En fråga alltså.. Inte ett påhopp..

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
Nu vet jag inte hur de skickas,
Skickas dem med vanlig post så lär det kosta ca 20kr men om det skickas med kollinr så är det inte dyrt längre...

Som sgat nu vet jag inte hur de skickas....

Och skickar man med det billigare alternativet får man räkna med att det kommer bort saker ibland,...

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Tänkte vä att det var fler som höll med.. Jaja, alla vill tjäna pengar! Inget fel i det.. :)

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Hoj
Husa 650.
Hultan skrev:
Tänkte vä att det var fler som höll med.. Jaja, alla vill tjäna pengar! Inget fel i det.. :)
Det var skitdyrt. samma sak var det när jag skulle beställa bläck från Ink club. med alla påslag så vart det en 110kr dyrare än sagda pris. Då handlar det om en patron för 175 kr. :va

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Jag är bara en mellanhand för Iceman's videos och bestämmer INGA priser som är satta just nu. Men jag kommer snart skita i Iceman och importera eget. Där kommer frakten definitivt inte bli 75 :-. Jag håller med, den är alldeles för hög. Man ska fan inte göra förtjänst på FRAKT.

Dock vad som gäller för min del är att om ni köper genom mig senare är att det är förbetalning som gäller.

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Hoj
Swedie skrev:
Jag är bara en mellanhand för Iceman's videos och bestämmer INGA priser som är satta just nu. Men jag kommer snart skita i Iceman och importera eget. Där kommer frakten definitivt inte bli 75 :-. Jag håller med, den är alldeles för hög. Man ska fan inte göra förtjänst på FRAKT.

Dock vad som gäller för min del är att om ni köper genom mig senare är att det är förbetalning som gäller.
Okaj, där ser man.. :tummenupp

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...