Dyra bromshandtag

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
S1000XR
Har säljaren tur och lurar nån sucker så är det ju 4-500% förtjänst. Tyvärr är ju passformen ungefär som mycket annat från Hong Kong och vissa av dessa handtag kan behöva borras och flytta orginalbussningen innan de passar men de ser ju fräcka ut.

Bra att sånt här uppmärksammas. Inte schysst mot fellow SH'are att försöka sälja Kinagrejor för såna summor

Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Verkar inte vara så bäst på de där med att skriva på svenska heller, mailade och frågade honom om vad som var så speciellt med dessa jämför med alla andra HK handtag som man får för en spottstyfver i jämförelse... Detta var svaret man fick:

"Kliebert Ernő (fice78@hotmail.com)"

vik bara dem gor inte av so lett...

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Testa kinabromshandtag försiktiktigt, är det fel geometrier kan det leda till självbroms etc

J3lv4n

R.I.P #58
Gick med
18 May 2011
Hoj
Daytona 675 -10 & Ktm 525 -03
Har säljaren tur och lurar nån sucker så är det ju 4-500% förtjänst. Tyvärr är ju passformen ungefär som mycket annat från Hong Kong och vissa av dessa handtag kan behöva borras och flytta orginalbussningen innan de passar men de ser ju fräcka ut.

Bra att sånt här uppmärksammas. Inte schysst mot fellow SH'are att försöka sälja Kinagrejor för såna summor

Av de 7 personer jag känner som kör med sådana har det passat bra rakt på, ingen borrning ingen misspassning. Resten av din text håller jag med om

Donner

Spriten räddade mej från idrotten
Gick med
27 Aug 2007
Hoj
VFR 800 Movistar + CBF1000
Har dessa kinahandtag på båda mina hojar och dom funkar utmärkt. Köpte från the2wheels. Skönt grepp och bra finish på grejorna.

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Till och med för under 300 spänn hemma för liknande, denne annonsör verkar ha kommit på ett sätt att "tjäna pengar"....tror inte det kommer gå så bra att sälja dessa för 1600 kr....

lk999

Ny medlem
Gick med
31 Jul 2010
Hoj
Kawasaki Zx9r -98
Har dessa kinahandtag på båda mina hojar och dom funkar utmärkt. Köpte från the2wheels. Skönt grepp och bra finish på grejorna.

Vad fick du betala allt som allt inkl tullavgifter?

Är det bara paypal betalning som gäller?

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Beställde nyss ett set från the2wheels, 259 pix ink. frakt. Synd att klaga på de priset, räcker ju knappt till ny luft i däcken hos en hojverkstad i sverige :tungan Tänk om alla aftermarket delar till mc va såhär prisvärda :D

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år