Dyra jäkla Sthlm, behöver jobb i Linköping!

Joeni

Ny medlem
Gick med
5 Mar 2004
Hoj
cbr900rr -92
Bara att flytta hit till ryd och börja studera på universitetet. Då sponsrar de som jobbar här på SH med pengar via studiebidrag :tummenupp
På detta sätt slipper du betala hyra under sommarmånaderna om du hyr via studentbostäder... (tyvärr inte särskillt billigt ändå).

Pank

Försöker ta mig tillbaka,,
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gixxer 750-94*såld* gixxer 750-99*Crashad* XR600*såld* KTM 690 SMC -08*såld* KLR 650-2014 Kawasaki Cabra 175-1981
Santo skrev:
Säger bara så här: Lägg ner planerna om att flytta hit. Linköping suger stenhårt!! Jävla skit stad :mad:
men vafan,,,ni har ju bosses glassbar!

:tummenupp

///P

Kahobe

Guaranteed Carbon Free
Gick med
20 Mar 2003
Hoj
KAwasaki, 5½xHOnda, 3xBEnelli, m fl..
Ot jag vet..

Joeni skrev:
Bara att flytta hit till ryd och börja studera på universitetet. Då sponsrar de som jobbar här på SH med pengar via studiebidrag :tummenupp
På detta sätt slipper du betala hyra under sommarmånaderna om du hyr via studentbostäder... (tyvärr inte särskillt billigt ändå).

vad kostar studentrummen i Ryds allé numera??
Får jag ett schysst svar lovar jag att tala om vad de kostade hösten 1967 när jag flyttade in ..:skrämd

R2

På två hjul sen -89
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ett bygge, + en 954 + YZF750R -95 som R7 stylats men också skrotats + Aprilia RS250, + RGV 250 + två RD350 + en kinamoto med egendesignade kåpor, en Stomp MiniGP och en Anaconda mingp-motard och en egenbyggd GP70racer.
Santo skrev:
Säger bara så här: Lägg ner planerna om att flytta hit. Linköping suger stenhårt!! Jävla skit stad :mad:
fan säg inte så, jag va inne på fredagen och kollade en sväng, verkar skittrevligt, massor av snygga brudar, fik och pubar i varje gathörn.
santos, kom ner till skövde en helg så kommer du aldrig vilja lämna linköping igen.
funderar helt klart på att dra ditt och festa.....

Henken

Guest
Dit har jag sökt oxå =) Verkar trevligt på hemsidan iaf...

mr_rockster

www.jsfoto.com
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superduke och Nikon
stony skrev:
Shit... det var helt klart överkomligt, Dock är det långt att gå till/från krogen och jag antar att bredband saknas :tungan
Det finns alltid folk som kör som bor i närheten. Bredband kommer under sommaren ;)

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
HW skrev:
Ja, vi kan inte ens skriva ihop här!

/HW

Syftar du på att jag särskrev ordet skitstad? Ja även den bästa kan göra fel! Nu skäms jag och ska inte visa mig utanför dörren på minst två dagar :hihi

wdac

Ny medlem
Gick med
24 May 2004
Hoj
Äger ingen hoj, söker efter en Honda FMX 650.
Bikerbitch skrev:
Någon som kan tipsa eller erbjuda jobb i Linköping?

har en polare som pluggar i Linköping, å han har letat jobb skit länge där nere så det verkar ap svårt för honom att fixa jobb.. det är ju en hel del studenter som krigar om extrajobben där nere.. tyvär så har ja inget tips men ja önskar dig lyckatill iaf..

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Ni ser ju redan nu. Vilka snälla och hjälpsamma människor det finns i Lkpg! :tummenupp

Jag skall skriva CV för fulla muggar i helgen!
glenoyne; Tack för erbjudandet, men jag skall försöka få med mig karln i flytten också om det nu blir något

Oljekyld Gsxr; Well, helst något som har med motorcyklar eller media att göra naturligtvis. Om man ens får något. Tiden får utvisa. Jag har bott i Sthlm i 19 år nu. Visst, gräset kanske är grönare på andra sidan. Men då kan man ju alltid flytta hem igen..!
Dessutom funderar jag starkt på att köra bana istället för gata, då ligger Sviestad nära o bra! Dessutom får jag/vi hänga med alla coola människor ifrån LMS :rock

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Santo skrev:
Syftar du på att jag särskrev ordet skitstad? Ja även den bästa kan göra fel! Nu skäms jag och ska inte visa mig utanför dörren på minst två dagar :hihi

Grabben, vi kan byta stad om du vill. Du flyttar hit och jag flyttar dit.
Ta med dig R1,an också, den är så jävla viktig om du vill hänga med de tuffa grabbarna!

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Hoj
85 - FZ 750
Ju längra söderut man kommer i Sverige, ju större smalj har man! :yoparty

Ronin

Medslem
Gick med
23 May 2004
Hoj
KawaHonda
Klart du skall flytta till Linköping! När du tröttnat på alla högerkurvor på sviestad och vill slipa lite på vänsterpucken, så kan du glädja dig åt den otroliga mängden rondeller i stan! :banana

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Ronin skrev:
Klart du skall flytta till Linköping! När du tröttnat på alla högerkurvor på sviestad och vill slipa lite på vänsterpucken, så kan du glädja dig åt den otroliga mängden rondeller i stan! :banana

Brrr, jag gillar inte rondeller. Men era är rätt roliga med massa namn och så är de ju rätt så stora :)

Santo

Fuck You Burnout
Gick med
17 Dec 2003
Hoj
R1 2007
Bikerbitch skrev:
Grabben, vi kan byta stad om du vill. Du flyttar hit och jag flyttar dit.
Ta med dig R1,an också, den är så jävla viktig om du vill hänga med de tuffa grabbarna!

Ok, jag har en 2:a mitt i city som jag kan byta bort... vad får jag? :banana

303

Twin Wanker
Gick med
22 May 2003
Hoj
748R -02
Santo skrev:
Ok, jag har en 2:a mitt i city som jag kan byta bort... vad får jag? :banana

En städskrubb i utkanten av stan. Med lite tur finns det en buske i närheten för diverse ärenden.. :hihi

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024