Hur kan DU se det som et nederlag? Det är väl et val han i så fall gör själv? Han kommer nog tillbaka..maverick_750rr skrev:Ni måste hjjälpa mig, eller min kompis menar jag.
Han kommer troligen inte att köra sin ST4 i år och det ser jag som ett nederlag. Han blev pappa i januari.
Det kanske är så att dom har kommit överens om att göra så. Du förstår i ett parförhållande måste man oftast vara överens..
Hur ska han göra? Han viker sig sin en slö daze när hans fru vill ut och resa så DET har de råd med, men INTE motorcykeln....... Hur fan kan man prioritera så?
750RR
PS. Grattis till ditt förälderskap.
Seizure Later skrev:Jaja, så taler en barnlös. Ungefär som diskussionen mellan twin och radfyra folket (stånka regerar ändå)
Bikerbitch skrev:Seizure Later, jag är inte insatt i ämnet vilket märks.
Men vad man -typ- vet är ju att mamman är hemma mestadels med barnet o att pappaledigheten inte är så lång..
v-g skrev:
BB: Man blir stor under graviditeten JA. Men ser man till att inte fläska i sig allt man ser bara för att man "ändå" är tjock och sköter sin kost normalt så går saker och ting tillbaka till det normala ganska snart efter förlossningen. Dock blir aldrig bysten den samma som före tyvärr
Sergeant skrev:
Gixxer Rolle skrev:jaja en dag så lär du dej vad pitten är tillför mer än och pissa
Bikerbitch skrev:Visst sjuttsningen är det synd att dom blir hängiga men vad skall man göra? Bara till att acceptera.
Bikerbitch skrev:Finns ingen anleding att fläska till sig. Jag kommer ju jobba under graviditeten. Mina två tuttar är o kommer förbli riktig stora mjölkmaskiner efter jag fött barn. Visst sjuttsningen är det synd att dom blir hängiga men vad skall man göra? Bara till att acceptera.
r1666 skrev:ska bli farsa i oktober.........är det bara att sälja hojen eller??? ska jag fört som fan gå och köpa det värsta?? eller börja spara till bäbis prylar.VAD KOSTAR ÖHLINS DÄMPARE TILL EN BARNVAGN??
kanske en minimoto till sonen?? eller en ponny......till flickan
Liwa1 skrev:Sen tjafs om hur tjejer förändras vid graviditet....som om inte en del grabbar gör det med och går upp i vikt dom med. Sen kan man göra något åt en del av det men kanske inte allt
bgix skrev:Ekonomin är inget större problem så länge ungarna är små. Värre är det med tonåringar som abslut MÅSTE ha gåsjackor för 5kkr - som sedan omedelbart blir så "fel" att man bara inte KAN använda dem längre.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|