Bighardbass
bass dancer
Hej, Jag undrade om det är dyrt att regga om en e-reggad til lv-reggad? Hur mycket kostar det ungefär? Och Vad behövs..mm
Vill gärna ha seriösa svar
Beror på hoj. KTM EXC, Husqvarna WR, Gasgas EC, TM (har jag glömt någon?) är de hojar som är möjliga. Någon annan hoj kan du glömma.2821551Hej, Jag undrade om det är dyrt att regga om en e-reggad til lv-reggad? Hur mycket kostar det ungefär? Och Vad behövs..mm
Hej, Jag undrade om det är dyrt att regga om en e-reggad til lv-reggad? Hur mycket kostar det ungefär? Och Vad behövs..mm
Min ktm är e-reggad, men varför lv-regga? får ju köra e-regg på gatan så vad e problemet?
Problemet är att du måste ha Endurolicens, samt att du får bara köra till och från SVEMO ansluten träning eller tävling.2821758Min ktm är e-reggad, men varför lv-regga? får ju köra e-regg på gatan så vad e problemet?
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=139606&highlight=e-reg2821767Lånar tråden lite
Hur mycket kostar de att e-regga? samt lv-regga? vad är billigast,smidigast?
Om vi säger en tm eller nån.
om man ska köra e-reggad hoj måste man väll ha licens för de, å va kostar de?
Problemet är att du måste ha Endurolicens, samt att du får bara köra till och från SVEMO ansluten träning eller tävling.
Till och från verkstad också.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=139606&highlight=e-reg
Min ktm är e-reggad, men varför lv-regga? får ju köra e-regg på gatan så vad e problemet?
Får du bara ut ett coc intyg så borde det inte vara några större problem. Men sedan måste du ju ha 11kw strypningar och bullerprov dessutom. Så några tusenlappar springer det nog upp i.2822028Det är en KTM exc 125 som jag har som e-reggad...jag vill gärna ha den lv-reggad någon som vet något c:a pris? saknas bara blinkers
E registrerad kan i princip vilken cross som helst bli, men krävs mera dokument för att kunna lv registrera den. Sök och du lär finna. Skrivits väldigt mycket om just detta. Har aldrig rullat en Lv registrerad yz på gatorna med orginalmotor.2821853Hallå.
Hittade denna på enduro MX och ägaren säger att den är E-reggad. så vad tror ni? har aldrig sett en YZ125 av nyare modell (-05 och upp) vara E-reggad tidigare. Så gåren o regga o köra han tror ni?
yamahaYz(E)
/Zponka
har för mig att det går på ungefär 5k plus regg avgift (5k strypkit)Det är en KTM exc 125 som jag har som e-reggad...jag vill gärna ha den lv-reggad någon som vet något c:a pris? saknas bara blinkers
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|