E-tuna (med omnejd) tråden

marowex

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2003
Ort
Eskilstuna
Hoj
TTR 600 -98, Ducati Scrambler Icon -15
Skit missade er nog med 20min
Hur många blev ni.
Perfa väder för en tur iaf.

Synd, vi drog iväg ca 18.40, hade varit kul med några till. Vi mötte flera "gäng". Vi blev dessvärre bara två pers, men vi fick iaf till det. Bara att planera ny tur.

/ Magnus
 

MC Doktorn

Guest
Grushojen är laddad med nya MT 21:eek:r och jag och Fast freddie och Fotagraf Micke A ska ut och schladda ut mot Åkersstyckebruk och Malmköping.:yoparty
 

tommi

Guest
ska nog ta en sväng imorgon (söndag) eskilstuna-hälleforsnäs-malmköping-mot strängnäs-mot ånhammar-viker av mot 223:an kör mot mariefred-mot stallarholmen-till strängnäs-björsundsvägen-eskilstuna kommer inte ihåg exakt längd men kanske 18-20 mil eller nåt fin väg med NYLAGD asfalt på 223:an och till viss del på björsundsvägen åxå :yoparty mkt fin utsikt på sina ställen och en del kurvor med :Bugar avresa runt 16:00 tankat o klart vid okq8 fröslunda
 
Last edited:

tommi

Guest
ja det blev åka av iallafall men fan vad björsundsvägen har börjat blöda nu i värmen :(
 

mrspl

Ny medlem
Gick med
29 Oct 2008
Ort
MellanSverige
Hoj
CBR1000RR KTMEXC450 KTMSX65
Jo märkte det när jag var ute på en tur igår. Men vi hade solen i plytet så man blev ganska nojig, är det kladd på vägen eller är det bara solen som blänker.
Synd på en sån skön väg...
 

Chrille79

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2009
Ort
Kolbäck
Hoj
2000, Yamaha R1
Tjena. Ingen som är sugen på att åka till Västerås(Skultuna) i morrn kväll? Brukar va runt hundra hojar där på Onsdagskvällarna. Mvh.
 

Zenita123

SUGEN PÅ ATT ÅKA
Gick med
31 Jul 2008
Ort
eskilstuna
Hoj
Honda blackbird 1998
Hej jag o magnus står vid statiol klockan 19.00 vasavägen imorgon onsdag kul om det hakar på flera
 

kille69a

Fånga dagen!
Gick med
5 Dec 2007
Ort
Eskilstuna
Hoj
-99 suzuki GSXR750
onsdags åkning!

Tjena. Ingen som är sugen på att åka till Västerås(Skultuna) i morrn kväll? Brukar va runt hundra hojar där på Onsdagskvällarna. Mvh.

Hej!

Det brukar ju samlas ett gäng mc(olika många per gång) vid preem i skiftinge (E-tuna) på onsdags kvällarna (kl 18) som brukar fara iväg på turer åt olika håll!
Kanske du kan övertala dom som samlas där imorgon att hänga på till skultuna på en tur :)
Vet att dom pratade om det stället du nämner förra gången jag åkte med dom!
Jag funderar på att åka dit och kolla läget iaf!

Och är det tomt vid preem kl 18 så ser jag att det är några som tänker åka från statoil kl 19.
Vi kanske ses där!

Du får hade/L
 
Last edited:

Chrille79

Ny medlem
Gick med
5 Apr 2009
Ort
Kolbäck
Hoj
2000, Yamaha R1
För vi bor mellan Vås och Etuna så jag tänkte man kunde haka på nånstans efter vägen. Men då måste man ju veta om ni åker :) Mvh.
 

Zenita123

SUGEN PÅ ATT ÅKA
Gick med
31 Jul 2008
Ort
eskilstuna
Hoj
Honda blackbird 1998
Hej tackar grabbar vi var 4 st som åkte skit bra runda vart det men med min touring lok så blev man lite efter men men kul var det .....hoppas ni ta med mitt lok fler gånger med er haha
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top