Edwards om RCV:n

Nyteknik

Bannad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult damcykel
Oro skrev:
Tja, duger inte det förarna presterar på banan som underhållning så får man väl ta till drastiska åtgärden... :lol

Eller är det fortfarande "when the green flag drops the bullshit stops" som gäller kanske? :va Hoppas det! :rolleyes:

"the green flag" :confused: :va :dummer

Hmmmm...

Teddy

"...I been here for years"
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
1973 Suzuki GT550.
Nyteknik skrev:

Oro har faktiskt en poäng i det han skriver. Vad är det som är intressant? Yta eller innehåll? Det finns inget rätt svar utan det beror på vem man är och vad man tycker om. En del föredrar stora silikonbröst, en del föredrar en givande diskussion och en del vill ha både och.

Nu för tiden tycker jag att allt utom själva körningen är tämligen ointressant, det andra runtomkring kan vara kul att suga i sig som en slags stämningshöjare men om jag spelat in ett lopp brukar jag bara spola fram till när starten går och stänga av när resultatlistan visats.

Intervjuerna är i nio fall av tio ointressanta, man vet redan vad de kommer att säga och det är inget som man själv kunnat lista ut. "Jag är jätteglad att jag vann idag och vill tacka hela mitt team och alla sponsorer för det stöd de givit mig och att de tror på mig. Jag vill också tacka min familj och mina vänner. Ni betyder jättemycket för mig. Jag fick en bra start och körde om Nisse på femtonde varvet sen började däcken ta slut och jag fick kämpa mig i mål, det här var ett av de svåraste loppen i min karriär. Just nu ser vi fram emot nästa lopp i Långtbortistan om två veckor."...gäääääsp!

Det bästa ur underhållningssynpunkt är faktiskt när någon stackars Japan ska tala. "Ehh...väldigt glad...ehhhh...bra race...ehhh...bra start....ehhh...bra slut. Vinna bra. Tack." Sånt kan vara riktigt roligt att se på. Det är imponerande hur mycket viktig information som kan kommuniceras med endast ett fåtal ord.

Nyheter
Nya SCORPION MX32 MID SOFT från Pirelli

Pirelli har presenterat SCO...

Indian Motorcycle i samarbete med Rikard Gustafsson

Foto:  Joachim Cruus Inf...

Dags för äventyrlig motorcykelmässa

Kommande helg, den 8-9 mars...

Pirelli lanserar Diablo Powercrusier

All Rights Reserved Pire...

Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!

Ett avbrutet broms- eller k...

Snart dags för Adventure Motorcycle Expo

Den 8-9 mars arrangeras Adv...

MV Agusta firar 80 år

I år firar italienska motor...

MV Agusta fyller 80 år

I år firar italienska motor...

Rekordmånga nya personliga regskyltar

Under fjolåret godkände Tra...

PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna

Pressrelease, Wels, 25 Febr...