Nyteknik skrev:
Oro har faktiskt en poäng i det han skriver. Vad är det som är intressant? Yta eller innehåll? Det finns inget rätt svar utan det beror på vem man är och vad man tycker om. En del föredrar stora silikonbröst, en del föredrar en givande diskussion och en del vill ha både och.
Nu för tiden tycker jag att allt utom själva körningen är tämligen ointressant, det andra runtomkring kan vara kul att suga i sig som en slags stämningshöjare men om jag spelat in ett lopp brukar jag bara spola fram till när starten går och stänga av när resultatlistan visats.
Intervjuerna är i nio fall av tio ointressanta, man vet redan vad de kommer att säga och det är inget som man själv kunnat lista ut. "Jag är jätteglad att jag vann idag och vill tacka hela mitt team och alla sponsorer för det stöd de givit mig och att de tror på mig. Jag vill också tacka min familj och mina vänner. Ni betyder jättemycket för mig. Jag fick en bra start och körde om Nisse på femtonde varvet sen började däcken ta slut och jag fick kämpa mig i mål, det här var ett av de svåraste loppen i min karriär. Just nu ser vi fram emot nästa lopp i Långtbortistan om två veckor."...gäääääsp!
Det bästa ur underhållningssynpunkt är faktiskt när någon stackars Japan ska tala. "Ehh...väldigt glad...ehhhh...bra race...ehhh...bra start....ehhh...bra slut. Vinna bra. Tack." Sånt kan vara riktigt roligt att se på. Det är imponerande hur mycket viktig information som kan kommuniceras med endast ett fåtal ord.