mjo .. jag ska köpa en mikuni vm 26mm till min ska bara skrapa i hopp 2000 kr först
Hur mycket skulle en 26mm ge på ett ungefär? vm 20mm är det rund eller oval?
mjo .. jag ska köpa en mikuni vm 26mm till min ska bara skrapa i hopp 2000 kr först
Hur mycket skulle en 26mm ge på ett ungefär? vm 20mm är det rund eller oval?
Är det bara 20 mm förgasare på CH-Racing alltså?:O
Vart tar de ut de extra hästkrafterna i CH:n då? För på min ybr är det ju 22 mm förgasare:O Annan kamaxel och grejer eller? Knepigt när det är samma motor Iof sitter det ju katalysator på min som stryper 2 häst men CH:n har ju ändå 2 hästar mer när katalysatorn är borta på min och detta med en mindre förgasare
bla bla
600 på mohlins..2783075mjo .. jag ska köpa en mikuni vm 26mm till min ska bara skrapa i hopp 2000 kr först
tror nog att om du vill ha svar så äre väll bättre å ringa?... lika dant om du lägger ut annons på tex blocket så vill du ju hellre att dom ringer än å mailar..
iaf enligt mitt tycke
peace out
ch:n har blå fälgar,digtalhastighetsmätare, o nu till de här med hk ch:n kan ju ha vassare kam och eventuelt annan portnig än vad xt har , sen så spelar ju vikt o drevnig stor roll med ... enligt mitt tycke så går ch:n mkt bättre än xt:n,och så ser ch:n 100 gånger bättre ut också .. köp ch ffs
nopp2785854600 på mohlins..
Din Hoj verkar vara ena riktiga klöddenissar. Köp en begnagnad ifall du nu vill ha en CH men inte gillar Din Hoj.2788972Tydligen finns det två modeler av WSM och dinhoj tar in Euro II modellen som endast har 11 HK och inga pluggar. Det där med 14 Hk som stog på dinhoj:s hemsida förut var bara en lögn för nu har dem ändrat till lite mer trovärdiga siffror. I detta mail framkom det att det finns blå fälgar att välja vid beställning men av det andra mailet jag fick av en annan dinhoj butik så sa han att det bara finns svarta fälgar för dem blå var till moppe vad ska man tro ifall dem ändrar sig hit och dit
Tydligen finns det två modeler av WSM och dinhoj tar in Euro II modellen som endast har 11 HK och inga pluggar. Det där med 14 Hk som stog på dinhoj:s hemsida förut var bara en lögn för nu har dem ändrat till lite mer trovärdiga siffror. I detta mail framkom det att det finns blå fälgar att välja vid beställning men av det andra mailet jag fick av en annan dinhoj butik så sa han att det bara finns svarta fälgar för dem blå var till moppe vad ska man tro ifall dem ändrar sig hit och dit
Din Hoj verkar vara ena riktiga klöddenissar. Köp en begnagnad ifall du nu vill ha en CH men inte gillar Din Hoj.
Men i detta fall är det inte ynka 1 hk. Eller jo, det är det, men 1 hk + vid orginal 10hk är en förbättring med 10%. Tänk dig det på de stora hojarna om du kunde kräma ur 15-17hk enbart genom att öppna upp avgassystemet.2789018Hade jag varit du skulle jag inte ha köpt från dinhoj. Innan jag köpte min xt var jag och kollade på en beggad ch. Killen som hade den sa att det varit en jävla massa tjafs med dinhoj både vid köpet och service.
*MACKE* du måste ha en riktigt fin känsla för att uppskatta effekten på hojjar. ""enligt mitt tycke så går ch:n mkt bättre än xt:n"" ja menar om man kan känna en hk så tydligt så har man en jävligt härlig förmåga
En liten fråga. Om ch:n ostrypt har 11hk och xt:n strypt 10hk (samma motor) skulle det betyda att om man avstrypte xtn (katalysator, supertät ljuddämpare, avgaser som leds tillbaka från avg.rör till luftburk, trotteln har ej fritt spel och strypt luftburk) så skulle man bara klämma ut 1 ynka hk, då skulle jag nog lägga ner med att avstrypa min och fortsätta köra strypt
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|