effektrör till crm? (=

Defeat^

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2007
Hoj
har ignen
tjenare! undrar vilket effektrör som ger messt effekt och vrid till crm av arrow och dep-pipe. antar att effektkurvan är olika eftersom expansionskammarn är smalare på dep-pipen. ngn som vet ngn skillnad eller som kan rekomendera ngt av dem? (=

Kronen

Medlem
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
Här var det tomt.
Det finns många trådar om just detta. SÖK.. men jag gör det lätt för dig. Jag rekommenderar Arrrow. ger en fin effekt boost. dep har jag dock ingen erfarenhet av :tummenupp

Defeat^

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2007
Hoj
har ignen
okay får vell bli ett arrow då (= dep är iför sig snyggare:/ men efter som alla köper arrow så borde det vara bättre då :p

btw jag hittade ingen tråd om effektrör till crm när jag sökte på "effektrör crm" )=

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
okay får vell bli ett arrow då (= dep är iför sig snyggare:/ men efter som alla köper arrow så borde det vara bättre då :p

btw jag hittade ingen tråd om effektrör till crm när jag sökte på "effektrör crm" )=

jag startade en för inte så länge sen bland annat.

jag tvekade oxå mellan dep och arrow men när jag spg prislappen va de inte ens värt att tänka på depet. depet kostar nästan 4 och arrowet kosta 2600 inkl frakt.

www.alphatechnik.de underbar service, snabba leveranser... mitt tog två månader pga restad ljuddämpare men har dom grejerna hemma är jag nästan säker på att du kan ha de hemma på en vecka. dom skicka de på en fredag från tyskland och jag hade de hemma på tisdag. leverans hem till dörren.

Defeat^

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2007
Hoj
har ignen
4k för ett dep?! då blir det ju arrow så klart (= trodde de kostade lika mycket nästan

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
4k för ett dep?! då blir det ju arrow så klart (= trodde de kostade lika mycket nästan

nix. depet är svårt att få tag på oxå. har lyckats hitta en hemsida som säljer de. och det vara inte ens när jag letade efter det. kommer dock inte ihåg vad det var för sida.

Edit: http://www.shogunmoto.com/motocross...POT-ET-SILENCIEUX-DEP-POUR-HONDA-125-CRM.html

http://www.alphatechniksql.alphapla...ruppe1=Auspuffsysteme&gruppe2=Off-Road 2-Takt
är ett underliggande på bilden men är överliggande egentligen. ljuddämpare finns på den sidan med, bara att mejla och säga att du inte fattar tyska så får du en offert med allt du behöver.

3700 exkl frakt för depet och 2600 inkl frakt för arrowet...

Last edited:

Defeat^

Ny medlem
Gick med
25 Jun 2007
Hoj
har ignen
tack för svaren allihop:tummenupp kan ju vara värt att lägga ut 1 100 för att fåf ett fräshare rör iförsig:tungan aja tack för för svaren änn en gång (=

Hulster

Oh Reeeaally?
Gick med
23 Mar 2006
Hoj
Crescent
Jag personligen tycker att DEP röret låter bättre men har iof alldrig hört det på en crm utan bara på en dt.

Men så mycket skillnad i ljud kan fet ju inte vara eller:va

coolknasen

E-Weezy!
Gick med
13 Feb 2007
Hoj
yamaha xt 125 sm och en Crm med 28hk;)
jag var inne och kollade runt lite på alpha sidan som du sa och jag hittade bara ett underliggande effekt till crmen:p

Är det fel bild eller är det de enda dom har?
Kan ingen skicka mera sidor?

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
jag var inne och kollade runt lite på alpha sidan som du sa och jag hittade bara ett underliggande effekt till crmen:p

Är det fel bild eller är det de enda dom har?
Kan ingen skicka mera sidor?

lääääääs

"http://www.alphatechniksql.alphaplan...d%202%2DTa kt
är ett underliggande på bilden men är överliggande egentligen. ljuddämpare finns på den sidan med, bara att mejla och säga att du inte fattar tyska så får du en offert med allt du behöver."

coolknasen

E-Weezy!
Gick med
13 Feb 2007
Hoj
lite of-topic men endå har en fråga..
Ngn som vet hur mycket det kostar att byta vevlager på en crm skulle kanske behöva göras på min?

coolknasen

E-Weezy!
Gick med
13 Feb 2007
Hoj
hehe jo klart det kan jag göra;)

Men tänkte bara om ngn visste om det innan man börjar prata med dom där borta så vet man om det kan tänkas göra eller om man ska lägga det åt sidan ett tag;)

Menmen en till liten sak... vet någon här nån bra sida som säljer mycket delar till crm inte bara en eller två`?

Jag vet att jag kan söka om det men detta går snabbare;)
Thx:D

Nyheter
Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...

Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC

Triumph Motorcycles har pre...

Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!

I förra veckan presenterade...

Var tionde bilist lever inte upp till synkraven

Över 600 000* bilister i Sv...

Körkortet får nytt utseende

Det var åtta år sen sist, m...