Effektsystem till DT-R

Olle_dt

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
ingen
Jag ska köpa ett effektsystem till min dtr men vet inte om jag ska välja Athena eller Gianelli. Vad säger ni som har testat? Vet ni nån bra sida som säler systemen, förutom Geiwiz då. Jag har letat på Götz men förstår mig inte riktigt på den sidan.

philsson

Jag gasa... å de rasa
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
zx7r
köp ett jollymoto.. finns på addemotos hemsida att köpa till din hoj tror jag. Det är ett utav dom bästa.. annars så skiljer det inget märkbart på dom olika märkerna

YammaDT

Glidare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Honda CBF600S
Jag har ett Athena rör som jag köpt från Geiwiz. Dom är smidiga att ha o göra med om man fattar sig kort och gör klart en order på max 2(!) mail! Annars brukar dom bli sura om det ska mailas i 1 vecka. Att ringa är en stor fördel!

Athena röret är svinbra! Låter jädrigt härligt och mc:n sticker som ett skållat ollon. Passformen kan vara sisådär på de ställen man ska sätta i alla skruvar. Men det är inget man stör sig på. Röret är så lätt så det spelar ingen roll hur man gör. Är det ngt mer du vill veta så fråga på!

///Eas

Olle_dt

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
ingen
YammaDT skrev:
Jag har ett Athena rör som jag köpt från Geiwiz. Dom är smidiga att ha o göra med om man fattar sig kort och gör klart en order på max 2(!) mail! Annars brukar dom bli sura om det ska mailas i 1 vecka. Att ringa är en stor fördel!

Athena röret är svinbra! Låter jädrigt härligt och mc:n sticker som ett skållat ollon. Passformen kan vara sisådär på de ställen man ska sätta i alla skruvar. Men det är inget man stör sig på. Röret är så lätt så det spelar ingen roll hur man gör. Är det ngt mer du vill veta så fråga på!

///Eas

Hur stort är orginal munstycket+vilken storlek använder du till athena röret?

Lidström

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2003
Hoj
Husqvarna 701 SM -16
Du! Vilken skola år du på? Du kan ju hänga på mig, solitude och nsr_martin i sommar och åka lite :)

whitesnake

vad ska man skriva här??
Gick med
2 Sep 2004
Hoj
suzuki dr650se -00
Olle_dt skrev:
Hur stort är orginal munstycket+vilken storlek använder du till athena röret?

munstyket är olika från motor till motor, men en sak e nog säker du måste ha ett större. läs tråden om betykning så står där hur det ska va.

lycka till med pipan :tummenupp

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...